به گزارش CNN فارسی ,اگرچه ممکن است آی پد برای برخی افراد قدیمی به نظر برسد ، اما اندازه کوچکتر و قیمت ارزان تر آن به اپل کمک می کند تا بخش متفاوتی از بازار را نسبت به مشتریانی که آیفون های برتر این شرکت را خریداری می کنند ، جذب کند. آیفون های اپل با رکود فروش روبرو شده اند و مدیرعامل فروش این شرکت گفته است که افزایش قیمت ها در کند شدن رشد نقش داشته است.

در اوج محبوبیت آی پد در سال ۲۰۰۸ ، اپل بیش از ۵۵ میلیون دستگاه فروخت. شرکت اپل در سال ۲۰۱۳ ، پس از فروش کمتر از ۲۰ میلیون دستگاه پخش کننده موسیقی ، انتشار آمار فروش آی پاد خود را متوقف کرد. آی پد ها دیگر به طور برجسته در وب سایت شرکت ذکر نشده اند . یا ذکر نمی شوند یا در فروشگاه های Apple نمایش داده نمی شوند. اما هنوز هم مخاطبان خوبی را جذب می کنند.

آی پاد تاچ جدید
آی پاد لمسی جدید در حال ارتقاء سخت افزاری است. این تراشه بر روی تراشه A10 Fusion کار می کند که کمی قدیمی تر از تراشه های موجود در جدیدترین آیفون های شرکت اپل است. آیفون ۷ نیز با A10 کار می کند ، بنابراین حدود سه سال عمر دارد. اما A10 سریعتر از تراشه A8 است .

Greg Joswiak ، معاون بازاریابی محصولات اپل ، در بیانیه ای گفت که تراشه ارتقا یافته به این معنی است که آی پد لمسی سریع تر از قبل است.

همچنین به این معنی است که آی پاد لمسی جدید می تواند از تماس های FaceTime گروهی  پشتیبانی کند. اپل همچنین از راه اندازی محصول برای تبلیغ اشتراک بازی های آینده خود با نام Apple (AAPL) Arcade استفاده می کند که در ماه مارس اعلام کرد.

iPod touch همچنین دارای گزینه ذخیره سازی جدید ۲۵۶ گیگابایتی است تا بتواند به مشتریانی که چند فایل موسیقی اضافی دارند برای ذخیره نیاز دارد. این بیشترین ظرفیت ذخیره سازی است که اپل تا به حال در iPod قرار داده است.

آی پاد تاچ جدید با دکمه فیزیکی صفحه اصلی ، صفحه نمایش چهار اینچی کوچک و قیمت پایین تر از اکثر آیفون های مدرن شبیه به مدل های قدیمی است.

قیمت آیپاد تاچ جدید از ۱۹۹ دلار برای گزینه ذخیره سازی ۳۲ گیگابایت شروع می شود و برای ۳۹۶ دلار برای گزینه ۲۵۶ گیگابایت افزایش می یابد. در رنگهای خاکستری ، سفید ، طلایی ، آبی ، صورتی و قرمز عرضه می شود و از سه شنبه برای سفارش آنلاین در ۲۷ کشور جهان در دسترس است.

ترجمه از خبرگزاری CNN

دیدگاهتان را بنویسید