NZOC گفت : “ما عمیقاً تسلیت خود را به خانواده ، دوستان و دیگران در جامعه NZ که در غم این فقدان اندوهگین هستند ، تسلیت می گوییم.”همچنین در ادامه بیان کردند که وقتی از مسابقات توکیو به خانه که همان نیوزلند است برگشتیم ، ما از اعضای تیم او و تیم های گسترده ی دوچرخه سواری نیوزلند حمایت می کنیم.”

پودمور متولد کریست چرچ ، در نیوزلند ، در مسابقات سرعت دو تیمی مدال نقره و در مسابقات جهانی نوجوانان ۲۰۱۵ در آستانه ، قزاقستان ، مدال برنز را کسب کرد و این امر او را برای بازی های المپیک ریو ۲۰۱۶ واجد شرایط کرد.

او نماینده نیوزلند در مسابقات ریو در سال ۲۰۱۶ بود و همچنین نماینده ی نیوزلند در بازیهای مشترک المنافع ساحل طلایی (Gold coast) سال ۲۰۱۸ در مسابقات دوچرخه سواری ، دوومیدانی تیمی ، رشته کایرین و دو سرعتی فردی بود. در نهایت در سال ۲۰۱۷ ، پودمور قهرمان ملی کایرین نیوزلند شد.

البته وی نماینده ی نیوزلند در بازیهای المپیک سال ۲۰۲۰ توکیو نبود.

در بیانیه ی منتشر شده توسط کمیته المپیک نیوزلند همچنین روش هایی بیان شده است که از طریق آنها ورزشکاران یا سایر اعضای تیم نیوزلند می توانند از تیم روانشناسی تیم المپیک نیوزلند ، تیم بهداشت و یا مشاوران تیم کمک بگیرند و قرار است حمایت کشور از افراد ورزشکار این کشور بیشتر شود.

سخنگوی پلیس نیوزلند به شبکه ی خبریCNN  گفت: “پلیس دیروز عصر در محل یک مرگ ناگهانی در یکی از ملک های کمبریج حضور یافت و بعد از مدتی هویت این ورزشکار معلوم شد. پلیس در حال تحقیق در رابطه با مرگ این ورزشکار از طرف پزشکی قانونی است. پزشکی قانونی یافته های خود را قرار است در زمان مناسبی اعلام کند.”

افراد بسیار زیادی در اینستاگرام با خانواده ی این دوچرخه سوار معروف هم دردی کردند و پیام های محبت آمیز بسیاری فرستادند.

دیدگاهتان را بنویسید