بیش از ۱۰۰،۰۰۰ نفر در ایالات متحده به دلیل ابتلا به Covid-19 در بیمارستان بستری هستند-این اولین باری است که از ماه  ژانویه اوضاع به این حد فجیع شده است-همانطور که کادر درمات می گویند آن ها بار دیگر دارند برای درمان موج بیماران جدید تلاش می کنند.

طبق آخرین آمار ، به دلیل فصل تابستان موارد ابتلا به Covid-19 ناشی از نوع بسیار قابل انتقال دلتا بیش تر شده است ، همچنین این آمار بیش از دو برابر طی یک سال گذشته است ، زمانی که واکسن ها مانند زمان حال حتی در دسترس نبودند.
بیمارستان ها و محققان می گویند اکثریت قریب به اتفاق بیماران بستری امسال واکسینه نشده اند. دکتر پل آفیت ، عضو کمیته مشاوره واکسن سازمان غذا و داروی ایالات متحده ، روز چهارشنبه به CNN گفت که در دسترس بودن واکسن ها باعث افزایش تراژیک در بیمارستان می شود.

 

بر اساس اعلام وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده ، بیش از ۱۰۰،۳۱۷ بیمار کووید -۱۹ در روز چهارشنبه در بیمارستان های ایالات متحده بستری شده بودند -بیش از شش برابر رقمی که حدود ۹ هفته قبل بود.

تنها دوره دیگری که این رقم بالای ۱۰۰ هزار نفر بود از اواخر نوامبر تا اوایل ژانویه بود ، زمانی که کشور شاهد افزایش شدید افراد مبتلا به کرونا بود.
یک مطالعه جدید از شهر لس آنجلس تأیید می کند که افراد کاملاً واکسینه شده بسیار کمتر از افراد واکسینه نشده با Covid-19 در بیمارستان بستری می شوند.
در این مطالعه که در این هفته توسط مراکز بیماری های ایالات متحده منتشر شد ، میزان عفونت و بستری شدن افراد واکسینه نشده به ترتیب ۴٫۹ و ۲۹٫۲ بار در افراد واکسینه شده در ۲۵ ژوئیه بود.
به گفته محققان ، تعداد بسیار کمی از افراد کاملاً واکسینه شده با عفونت کرونا به بیمارستان مراجعه کردند: ۳٫۲ درصد از آنها در بیمارستان بستری شدند ، ۰٫۵  درصد در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند و ۰٫۲  نیاز به دستگاه اکسیژن داشتند.
این مطالعه شامل داده های مربوط به عفونت های کروناویروس است که در لس آنجلس از ۱ ماه مه تا ۲۵ ژوئیه رخ داده است. این داده ها ، شامل افراد واکسینه شده و نشده بود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید