“ارتش دزدان”

به گزارش CNN فارسی ، پیش درآمد «ارتش مردگان» زک اسنایدر ممکن است مملو از زامبی ها و غم ها نباشد، اما این بدان معنا نیست که از این داستان لذت نخواهید برد. این فیلم مهیج نشان می دهد که چگونه عابر بانک شهر کوچک لودویگ دیتر (ماتیاس شویفر) به ماجراجویی کشیده می شود، زمانی که زنی مرموز برای پیوستن به خدمه ای از جنایتکاران تحت تعقیب اینترپل استخدام می شود.
چگونه تلاش برای دزدی از گاوصندوق های افسانه ای و غیرممکن در سراسر اروپا می تواند سرگرم کننده نباشد؟
«ارتش دزدان» از جمعه درشبکه ی نتفلیکس پخش می شود.
“کالین سیاه و سفید”

کالین کپرنیک مدت‌ها قبل از اینکه یک کوارتربک NFL باشد و شغل خود را به دلیل زانو زدن در اعتراض به بی‌عدالتی نژادی از دست داده، مرد جوانی بود که به عنوان فرزندخوانده سیاه‌پوست یک خانواده سفیدپوست در راستای نژاد، کلاس و فرهنگ سفیدپوستی حرکت می‌کرد.
او داستان خودش را در این سریال محدود دراماتیک روایت می‌کند که توسط کارگردان به عنوان شخصیتی تحسین‌شده آوا دوورنی ساخته شده است.
این فیلم نیز جمعه در نتفلیکس پخش می شود.
“هیپنوتیزم”

در فیلم «هیپنوتیزم» یک زن جوان (با بازی کیت سیگل) سعی می‌کند با استخدام یک هیپنوتیزم‌درمانگر مشهور، با آسیب‌های روحی خود مقابله کند.
بیایید بگوییم که همه چیز دقیقاً آنطور که در این تریلر روانشناختی برنامه ریزی شده پیش نمی رود.
این فیلم در حال حاضر در نتفلیکس در حال پخش است.

قدرت فیلم های شبکه ی نتفلیکس برهیچ کس پوشیده نیست و همین باعث جذابیت روزافزون فیلم ها و سریال های این شبکه میشود به خصوص فیلم های اکشن و ماجراجویی!

هرچند که با نزدیک شدن به هالیوود هر ساله فیلم ها ژانر ترسناک تری به خودشان میگیرند پس امیدواریم امسال در هالووین نیز از پیشتهاد های شبکه ی نتفلیکس لذت ببرید

ترجمه از سایت CNN

دیدگاهتان را بنویسید