به گزارش CNN فارسی ، تیم ملی ایران از همان دقایق ابتدایی برتری خود را به حریف دیکته کرد و با چند تغییر در ترکیب اولیه نیز با کیفیت نشان داد. یوزها ابتدا با ارسال فوق العاده امیری و گل زیبای سردار پیش افتادند؛ سپس هند سوما در محوطه از چشم VAR دور نماند تا کاپیتان حاج صفی از روی نقطه پنالتی اختلاف را به دو گل برساند.

در نیمه دوم هم علی رغم برتری دو گله، ایران عقب ننشست و بارها راه‌های مختلف گل‌زنی را امتحان کرد و در نهایت با حرکت انفرادی فوق العاده قلی زاده به گل سوم دست یافت تا در شب پیروزی سه گله کره برابر عراق، ایران نیز از جدی‌ترین رقیبش حتی در تعداد گل‌ها برای پیروز شدن عقب نماند. با این پیروزی ارزشمند ایران ۱۶ امتیازی شد و همچنان در صدر باقی ماند و گام بلندی برای صعود به جام جهانی قطر برداشت.

وحید امیری بازهم تحسین برانگیز ظاهر شد و اگرچه نامش در بین گلزنان ایران نیست اما پاس گل فوق العاده‌اش به سردار آزمون ایران را در مسیر پیروزی قرار داد. امیری مانند همیشه تا ثانیه پایانی خستگی ناپذیر بود؛ او با دقت پاس بالا و دوندگی و دریبل‌هایش مدافعان سوریه را کلافه کرد و در روزی که در خط حمله به کار گرفته شده بود، بهترین بازیکن میدان در این مسابقه بود.

دیدگاهتان را بنویسید