به گزارش CNN فارسی ، این وزارتخانه یک گروه واحد برای رسیدگی به گزارش‌ های بشقاب پرنده‌ها، که به طور رسمی به عنوان پدیده‌های هوایی ناشناس (UAPs) شناخته می‌شوند، در سراسر شاخه‌های نظامی و سایر سازمان‌های دولتی ایجاد خواهد کرد.
در ماه ژوئن، دفتر مدیر اطلاعات ملی ، گزارش مورد انتظار خود را منتشر کرد که ۱۴۴ مورد مشاهده UAP را مورد بررسی قرار داد، که تنها یکی از آنها را بازرسان می‌توانستند توضیح دهند، اگرچه آنها گفتند که هیچ مدرکی مبنی بر فرازمینی بودن این مشاهدات پیدا نکردند.
موضوع UAP ها به سال ها درگیری داخلی واشنگتن، از جمله نبردهای بوروکراتیک در پنتاگون و فشار از جانب کنگره در مورد نحوه برخورد جدی با گزارش ها دامن زده است.

اما انتشار این گزارش نشان می‌دهد که دولت ایالات متحده سرانجام موضوعی را که برای مدت طولانی به عنوان یک موضوع حاشیه‌ای تلقی می‌شد، جدی می‌گرفت. نیروی دریایی نیروی ویژه UAP را رهبری می‌کرد، اما هیچ سرویس دیگری تلاش مشابهی برای فهرست‌نویسی و تجزیه و تحلیل مشاهده‌های بشقاب پرنده‌ها نداشت. بیشتر ۱۴۴ مورد مشاهده شده در گزارش ODNI توسط خلبانان نیروی دریایی ثبت شده است.
پس از انتشار این گزارش، هیکس به معاون اطلاعات و امنیت وزیر دفاع دستور داد تا طرحی را برای برخورد جدی‌تر و کامل‌تر با مشاهده‌های UAP تهیه کند.

گروه جدید یکپارچه، به نام گروه هماهنگ‌سازی و شناسایی شی هوابرد (AOIMSG)، فرآیند گزارش‌دهی حوادث UAP و همچنین «شناسایی و کاهش شکاف‌ها در قابلیت‌های عملیاتی و شناسایی اطلاعاتی؛ جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل عملیات، اطلاعات، و…» را استاندارد می‌کند. کاتلین هیکس، معاون وزیر دفاع در یادداشتی نوشت: داده‌های ضد جاسوسی؛ توصیه به تغییرات سیاستی، مقرراتی یا قانونی در صورت لزوم، شناسایی رویکردهایی برای جلوگیری یا کاهش خطرات ناشی از اشیاء مورد علاقه هوابرد؛ و سایر فعالیت‌هایی که توسط مدیر ضروری تشخیص داده می‌شود.
AOIMSG جدید ایجاد شده ، اکنون کار گروه ویژه UAP نیروی دریایی را برعهده خواهد گرفت، زیرا وزارت دفاع تلاش می کند تا درک بهتری از آنچه در پشت یوفوها وجود دارد و میزان تهدید آنها برای امنیت ملی باشد. . کار AOIMSG توسط یک شورای اجرایی نظارت خواهد شد.

ترجمه از سایت CNN

دیدگاهتان را بنویسید