به گزارش CNN فارسي ، کریم باقری با قرارداد صد میلیون تومان به ازای هر بازی، مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان برای ۹ مسابقه دریافت کرده و مازاد بر این، مبلغ ۹۱۵ میلیون تومان به اضافه ۵۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان هم پول تو جیبی یورویی از این فدراسیبون گرفته تا جمع حقوق و مزایای کریم باقری ظرف یک سال همکاری با فدراسیون فوتبال بالغ بر یک میلیارد و ۸۶۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان شود.

در ادامه این گزارش آمده است، هم‌چنین محمد خانبان، آنالیزور تیم ملی هم که به صورت پیمانکاری با این تیم کار می‌کرد، برای هر بازی مبلغ ۷۰ میلیون تومان دریافت کرده که جمعا بالغ بر ۸۴۰ میلیون تومان شده است. خانبان با دریافت ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به عنوان پاداش و ۲۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان پول تو جیبی یورویی، حدود ۸۷۵ میلیون تومان دریافت کرده است.
محمودرضا رضایی، رسانه‌ای سابق تیم ملی نیز علاوه بر حقوق ماهانه ۳۵ میلیون تومان و پاداش ۱۸۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی و پول توجیبی ۵۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی، جمعا ۶۰۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان از این فدراسیون دریافتی داشته است.علی اصغر قربانعلی‌پور مربی بدنساز تیم ملی ایران که از اواسط مراحل انتخابی به تیم ملی ملحق شد، با حقوق و مزایای ماهانه ۸۰ میلیون تومان و پاداش ۶۰۹ میلیون تومانی، جمعا برای ۶ ماه، یک میلیارد و ۱۱۵ میلیون تومان دریافتی داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید