به گزارش CNN فارسی ، به گفته کارگزار املاک نایت فرانک، بریمپتسمید یک خانه خانوادگی شش خوابه ادواردایی است که در زمینی به مساحت ۹٫۲۲ هکتار در پارک ملی دارتمور واقع شده است و دارای مناطق سرسبز، جنگل‌ها و ساحل رودخانه دارت با ماهیگیری است.

با توجه به جزئیات لیست ارسال شده به CNN ، مالکان کنونی حدود ۲۷ سال پیش این ملک را از شاهزاده چارلز، وارث تاج و تخت بریتانیا خریدند و شرایط فروش به او اجازه می دهد “حق ماهیگیری در ساحل رودخانه ملک را تا زمانی که ۲۴ ساعت اطلاع رسانی شود، حفظ کند.”
در حالی که نایت فرانک می گوید که این اتفاق تا زمانی که صاحبان فعلی در آنجا زندگی می کردند، رخ نداده است، به این معنی است که شاهزاده چارلز در صورت تمایل می تواند برای ماهیگیری به آنجا برود.

تا زمانی که این اتفاق نیفتد، مالکان جدید آزاد خواهند بود.

از اقامتگاه اصلی شش خوابه، ساخته شده از گرانیت صورتی و دارای برجک هایی با ۲۶۰۰۰ کاشی سفالی قرمز، و همچنین دو کلبه، در صورتی که بتوانند قیمت درخواستی ۴٫۹۵ میلیون پوندی را برآورده کنند، لذت ببرند.
سخنگوی نایت فرانک گفت که بریمتسمید که در سال ۱۹۰۶ تکمیل شد، قبلاً بازدیدکنندگان مشهوری از جمله آرتور کانن دویل، خالق شرلوک هلمز را پذیرفته است.
شاهزاده چارلز مالک زمین اطراف این ملک است که بخشی از پارک ملی دارتمور است.

از آنجایی که این املاک توسط پارک ملی احاطه شده است که هنوز تحت مالکیت دوک نشین کورنوال است، این فهرست توسط نمایندگان املاک به عنوان “فرصت بسیار غیر معمول در منطقه” توصیف شده است.
دوک نشین کورنوال یک املاک خصوصی است که متعلق به دوک کورنوال، بزرگترین پسر بازمانده پادشاه بریتانیا و بنابراین وارث تاج و تخت است. این در حال حاضر شاهزاده چارلز است که طولانی ترین دوره خدمت دوک از زمان ایجاد دوک نشین در سال ۱۳۳۷ است. درآمد حاصل از دارایی برای تأمین مالی فعالیت های دوک و فرزندانش استفاده می شود.

ترجمه از سایت CNN 

دیدگاهتان را بنویسید