به گزارش CNN فارسی ، آکادمی سنتر پس از دریافت نامه ای از وزارت آموزش فلوریدا در پنجشنبه گذشته مبنی بر اینکه قوانین قرنطینه مدرسه در حال بررسی است، سیاست خود را تغییر داد.

بیانکا اریکسون، مدیر عامل سنتر ، جمعه به DOE نامه نوشت و گفت که “مدرسه به تبعیت از تمام قوانین قابل اجرا ادامه خواهد داد.”
اریکسون گفت زمانی که مدرسه شرط ۳۰ روز اقامت در خانه را اعلام کرد، این کار را با هدف ارائه یک گزینه آموزش از راه دور انجام داد.
اریکسون نوشت: “لطفاً توجه داشته باشید که طرح همانطور که اعلام شده قبل از دریافت نامه شما اجرا نشده است و ما چنین اقداماتی را دنبال نخواهیم کرد.”
در نامه خود به مدرسه، وزارت آموزش و پرورش ایالتی گفت که مدرسه “تعهدات مختلفی بر اساس قانون دارد – به ویژه، هم درباره ی شرایط حضور و هم شرایط بهداشت، ایمنی و رفاه.”

ژاکوب اولیوا، رئیس بخش آموزش، نوشت: «به این منظور، اجازه دهید شما را تشویق کنم که سیاست های خود را بازنگری کنید و در صورت لزوم، فوراً آنها را با قوانین قابل اجرا مطابقت دهید.
نامه مرکزی ادعاهایی مبنی بر تزریق واکسن دارد
طبق نامه‌ای که به والدین ارسال شده و توسط WSVN وابسته به CNN دریافت شده است، مدرسه قبلاً از والدین خواسته بود تا در صورت دریافت دوز واکسن کووید-۱۹، با استناد به ادعاهای نادرست و رد شده در مورد تأثیر واکسیناسیون ، فرزندان خود را به مدت ۳۰ روز در خانه نگه دارند.
در بخشی از نامه به والدین آمده است: “اگر در حال بررسی واکسن برای دانش آموزان آکادمی سنترخود هستید، از شما می خواهیم تا تابستان که زمانی برای کاهش احتمال انتقال ویروس کرونا به دیگران وجود دارد، صبر کنید.

به دلیل تأثیر بالقوه بر سایر دانش‌آموزان و جامعه ی کوچک مدرسه ما، دانش‌آموزان واکسینه شده به ازای هر دوز و مکملی که دریافت می‌کنند باید ۳۰ روز پس از واکسیناسیون در خانه بمانند و ممکن است پس از ۳۰ روز به مدرسه بازگردند تا زمانی که دانش‌آموز سالمی باشد.

ترجمه از سایت CNN 

دیدگاهتان را بنویسید