به گزارش CNN فارسي ، استقلال برای آخرین بازی‌اش در لیگ برتر ، ۶ بازیکن اصلی‌اش را در اختیار ندارد.

به گزارش پارس فوتبال، استقلال در حالی فردا شب مقابل نفت مسجدسلیمان به میدان خواهد رفت که خبرگزاری فارس اعلام کرده دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی اجازه نداده ملی‌پوشان این تیم – سیدحسین حسینی، عارف غلامی، صالح حردانی، مهدی مهدی‌ پور و امیرحسین حسین‌ زاده – در این بازی به میدان بروند.اگر این خبر درست باشد، استقلال فردا بالاجبار با تغییرات زیادی مقابل نفت قرار خواهد گرفت.

درون دروازه، مجیدی امکان استفاده از دروازه‌بان اصلی تیمش را نخواهد داشت و باید به علیرضا رضایی بازی دهد. نکته مهم اینکه علیرضا رضایی به اردوی تیم امید برای مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا دعوت شده بود و سرمربی استقلال علیرغم موافقت اولیه با حضور او در این اردو، نهایتا رضایی را به تیم امید نداد.

مهمترین نگرانی مجیدی، در خط دفاعی است. جایی که به جز غلامی، محمد دانشگر هم به دلیل محرومیت، بازی با نفت مسجدسلیمان را از دست داده تا رافائل سیلوا تنها مدافع میانی استقلال باشد.

در صورتی که روزبه چشمی به بازی فردا نرسد، باید دید مجیدی از کدام بازیکن در کنار سیلوا در قلب خط دفاعش استفاده کرد.به این نکته هم اشاره کنیم که در فضای مجازی برخی از طرفداران استقلال شدیدا علیه اسکوچیچ و البته فدراسیون فوتبال موضع گرفته و گفته‌اند آنها نمی‌خواهند استقلال بدون باخت، لیگ را تمام کند.

دیدگاهتان را بنویسید