به گزارش CNN فارسی ، بر اساس گزارشی که یکشنبه شب ۲۸ آذر در برنامه «هاماکور» پخش شد، کهن از سال ۲۰۱۸ با این زند مهماندار ارتباط داشته و علاوه بر او، برخی از اطلاعات سری را به همسر این زن نیز گفته است.

شوهر این زن که خود یکی از فعالان سرشناس بازار سرمایه در اسرائیل است، به این برنامه گفت که یوسی کهن آدم «دهن‌لقی» است و داستان‌های بسیاری از فعالیت‌های موساد را برای او و همسرش تعریف کرده بود؛ از جمله اینکه موساد توانسته پزشک شخصی یکی از مهم‌ترین رهبران جهان عرب را به همکاری با خود درآورد. او همچنین درباره نحوه مدیریت خود در موساد با این زوج صحبت کرده بود.

یوسی کهن از جمله گفته بود که در ده روز نخست ریاستش بر موساد، شش تن از رهبران ارشد این سازمان جاسوسی را به دلایلی همچون اینکه به اندازه کافی به موساد وفادار نبودند اخراج کرده است. کهن گفته بود تا پیش از رسیدن به ریاست موساد، این افراد او را دوست خود می‌دانستند؛ اما به محض اینکه به ریاست موساد رسید، بی‌رحمانه همه آنها را اخراج کرد.

شوهر این زن در بخش دیگری از برنامه که قرار است نسخه کامل آن فردا شب پخش شود، می‌گوید که یوسی کهن در پیام‌هایش برای همسر او، او را «پرنسس من» و «خوشگل من» خطاب می‌کرده است.

به نوشته روزنامه تایمز اسرائیل، یوسی کهن در واکنش به این گزارش گفت که هیچ گاه اطلاعات محرمانه را فاش نکرده است.

ماجرای رابطه رییس پیشین موساد با این زن مهماندار نخستین بار حدود شش ماه پیش منتشر شد. در آن زمان رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که شکایتی در این زمینه تنظیم شده و دادستان کل کشور در حال رسیدگی به این اتهامات است.

همان زمان هم یوسی کهن این اتهامات را رد کرده و گفته بود که اصولا با هیچ مهماندار هواپیمایی در ارتباط نبوده است.

دیدگاهتان را بنویسید