به گزارش CNN فارسی ، گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است شرکت آلمانی BMW محصول جدید خود را با نام BMW iX M60 در ژانویه ۲۰۲۲ میلادی و در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی پرده‌برداری خواهد کرد. BMW قصد دارد در این نمایشگاه کانسپتی را برای پنل‌های بدنه به نمایش بگذارد که امکان تغییر رنگ آن وجود خواهد داشت. همچنین این خودروساز آلمانی برای سیستم سینمایی با فناوری پیشرفته در خودرو ایده‌ای را نیز معرفی خواهد کرد که هنوز جزئیات دقیقی از آن منتشر نشده است.

تغییر رنگ بدنه BMW iX M60 با یک دکمه

طبق شنیده‌ها می‌توان با لمس یک دکمه رنگ بیرونی خودرو را به شکل کامل تغییر داد که البته BMW هنوز نحوه عملکرد این قابلیت را شرح نداده است. به احتمال زیاد محصول جدید BMW به شکل چهارچرخ متحرک روانه بازار خواهد شد و پیشرانه آن می‌تواند قدرتی برابر با ۶۰۰ اسب بخار یا ۵۶۰ اسب بخار را به تولید برساند.

این خودرو با پیشرانه قدرتمند خود قادر است ظرف مدت ۴ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت دست پیدا کند. قرار است چنین مشخصاتی در رولزرویس اسپکتر کوپه الکتریکی نیز ارائه شود. گفتنی است iX xDrive50 فعلی در بازار آمریکا از قدرتی برابر با ۵۱۶ اسب بخار و گشتاور ۷۶۵ نیوتن‌متر بهره می‌برد.

دیدگاهتان را بنویسید