به گزارش CNN فارسی ، فرهاد مجیدی، سرمربی فصل اخیر تیم فوتبال استقلال تهران، یک هفته پس از برگزاری جشن قهرمانی این تیم در لیگ برتر فوتبال ایران، وداع خود با آبی‌پوشان پایتخت را اعلام کرد.

فرهاد مجیدی در متن خداحافظی‌اش عنوان کرده است: «به وقتِ جدایی، آنچه بیشتر از جام قهرمانی و رکوردهای طلایی به آینده‌ی استقلال امیدوارم می‌کند، ساختن تیمی است که رویای ساختنش همیشه با من بوده. این یادگار کوچک را برای جبران گوشه‌ای از دینِ بزرگی که استقلال بر گردن من دارد، تقدیم هواداران می‌کنم.»

او در ادامه اشاره کرده است: «مربیگری در امارات تجربه تازه‌ای برای مربی ایرانی است و از این منظر پیشنهاد کار جدیدم را دریافت کردم و طی نامه‌ای درخواست جدایی خود را تقدیم مدیریت کردم. از باشگاه می‌خواهم که با موافقت خود، من را در مسیر آینده‌ام حمایت کند.»

طبق گزارش روزنامه الخلیج در امارات متحده عربی، فرهاد مجیدی از گزینه‌های اصلی سرمربی‌گری تیم اتحاد کلباء در این کشور به شمار می‌رود.

گفته می‌شود که مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران، از پیش درباره تصمیم فرهاد مجیدی آگاه بوده است. اما باشگاه استقلال در واکنش به جدایی مجیدی اعلام کرده است: «ادعا و تحلیل برخی رسانه‌ها درباره قرارداد سرمربی تیم استقلال واقعیت ندارد. در ابتدای فصل قرارداد سه ساله جدیدی با فرهاد مجیدی منعقد و ثبت شده است.»

گمان می‌رود که فرهاد مجیدی با پرداخت حق انتقال از سوی باشگاه جدید به باشگاه استقلال، “چراغ سبز” باشگاه برای فسخ قرارداد فعلی خود و حضور در عرصه فوتبال باشگاهی امارات متحده عربی را دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید