به گزارش CNN فارسی ، استرالیایی غیرمعمول، که به صورت ضعیف وارد مبارزه شد، در راند اول لوپز را ناک داون کرد و از ناک داون شدن در راند دهم جان سالم به در برد و سپس بر اساس تصمیم داوران برنده شد.
کامبوسوس ۱۱۵-۱۱۱، ۱۱۳-۱۱۴، ۱۱۵-۱۱۲ بر روی کارت های داوران پیروز شد تا کمربندهای WBA، WBO و IBF را در مدیسون اسکوئر گاردن که تقریباً به طور کامل پشت سر لوپز قرار داشت، به دست آورد.
کامبوسوس شکست ناپذیر پس از آن گفت: “من به خودم ایمان داشتم، از خودم حمایت کردم.”
بارها و بارها گفتم: شاید باور نکنی، اما من به خودم ایمان دارم. و اکنون به من نگاه کن، من تمام جواهرات را دارم، من پادشاه نیستم، من امپراتور هستم زیرا به هر کشور دیگری می آیم و آنها را یکی یکی بیرون می آورم.
لوپز ۱۳ ماه پیش در لاس وگاس پس از غلبه بر واسیلی لوماچنکو، ابتدا کمربندها را به دست آورده بود.

دفاع مورد انتظار او به دلایل متعدد، از جمله مجبور به کناره گیری از مبارزه در ماه ژوئن پس از ابتلا به کووید-۱۹، بسیار به تعویق افتاد.

اما او در نهایت در مقابل کامبوسوس به رینگ رفت، با وعده ناک اوت راند اول.
با این حال، آمریکایی کسی بود که پس از اولین راند انفجاری، که در آن هر دو مبارز قدرت خود را نشان دادند، روی بوم به پایان رسید.
این زوج در طول بقیه مبارزه ضربات بزرگی را رد و بدل کردند – با این که کامبوسوس مجبور شد جان سالم به در ببرد و بعداً خودش سرنگون شد.
اما در پایان مبارزه، این قهرمان لوپز بود که بدتر از آن به نظر می رسید، با چشم چپ و خونریزی بینی اش.
این اولین باخت در دوران شکوفایی بوکس لوپز بود و نتیجه ای بود که پس از آن از آن راضی نبود.
این جوان ۲۴ ساله گفت: “برای من مهم نیست که کسی چه می گوید.” “من امشب برنده شدم. در پایان روز، من اینجا بودم، این کار را انجام دادم. ببینید، من یک بازنده دردناک نیستم. من بردهایم را مانند باخت هایم می گیرم.
“در پایان روز، من یک قهرمان واقعی هستم. من به اینجا آمدم، آنچه را که باید انجام می دادم انجام دادم، و به آنجا رفتم و تمام تلاشم را کردم… این تسخیر است.” توقف نکن، ما به آمدن ادامه می دهیم.”

ترجمه از سایت CNN 

دیدگاهتان را بنویسید