به گزارش CNN فارسی طبق شاخص‌های قیمت ETH/USD در کوین بیس و کوین مارکت کپ، قیمت اتریوم (ETH) امروز به بالاترین حد تاریخ (ATH) رسیده است زیرا در حدود ساعت ۱:۰۲ بامداد UTC به ۴۴۰۰٫۹۷ دلار رسید.
در زمان نگارش این مقاله، ETH در حال حاضر ۴۳۸۰ دلار قیمت دارد و قیمت آن از ابتدای اکتبر(اواسط مهر) حدود ۴۶٫۶ درصد افزایش یافته است. شاخص قیمت Coinmarketcap نشان می‌دهد که ATH قبلی تنها هشت روز پیش بود و قیمت در ۲۱ اکتبر(۲۹ مهر) به ۴۳۰۸٫۴۸ دلار رسید.
اتریوم از زمانی که در ۲۱ ژوئیه(۳۰ تیر) به حدود ۱۷۸۰ دلار کاهش یافت، روند صعودی داشته است و از آن زمان ۱۴۷ درصد افزایش یافته است تا به نقطه جدیدی از کشف قیمت صعود کند.

دیروز کوین تلگراف گزارش داد که آپدیت زنجیره ای Altair Beacon Chain اتریوم ۲٫۰ شروع موفقیت آمیزی داشته است و ۹۸٫۷ درصد از نود ها در آن زمان ارتقا یافته اند. ارتقای موفقیت‌آمیز Altair به Beacon Chain به‌عنوان عامل مهمی تلقی می‌شود که راه را برای ادغام با شبکه اصلی اتریوم و گذار به مکانیسم اجماع اثبات سهام (PoS) در اتریوم ۲٫۰ باز می‌کند.
موفقیت اتریوم همچنین به دلیل استفاده از این پلتفرم در بخش‌های پررونق مالی غیرمتمرکز (DeFi) وNFT است. آنها تقاضای رو به افزایش مداوم برای اتر در آینده را برجسته می‌کنند، بنابراین از دورنمای صعودی آن در سه ماهه چهارم ۲۰۲۱ (آبان ،آذر و دی)و احتمالاً در سال ۲۰۲۲ اطمینان حاصل می‌کنند.
از ماه ژوئیه(تیر)، اتریوم همچنین تحت ارتقاهای مهمی مانند هارد فورک لندن قرار گرفته است که مکانیزم کاهش تورم را برای دارایی به عنوان بخشی از ساختار هزینه شبکه معرفی کرد.
احساسات کلی بازار کریپتو نیز اخیرا مثبت بوده است، به طوری که SEC چندین ETF مبتنی بر معاملات آتی بیت کوین را برای راه اندازی در بورس نیویورک تایید کرده است. بیت کوین پس از انتشار این اخبار، به قیمت‌های بسیار بالایی رسید.

دیدگاهتان را بنویسید