به گزارش CNN فارسی ، الیدی پولین، شریک اسنوبردیست استرالیایی المپیک “الکس “چامپی” پولین، دختر خود را ۱۵ ماه پس از مرگ او در سال گذشته به دنیا آورد.

پولین، قهرمان دو دوره اسنوبرد جهان در ژوئیه ۲۰۲۰ هنگام ماهیگیری نیزه در زادگاهش استرالیا جان باخت.
اسنوبرد سوار ۳۲ ساله، پرچمدار استرالیا در المپیک زمستانی ۲۰۱۴ در سوچی روسیه بود و در مجموع در سه المپیک شرکت کرد. او به عنوان یک غواص باتجربه شناخته می شد و قبلاً در مورد علاقه خود به نیزه ماهیگیری در شبکه های اجتماعی مطالبی منتشر کرده بود.
پولین در ماه ژوئن اعلام کرد که باردار است و در اینستاگرام نوشت که او و شریک فقیدش سال ها رویای داشتن یک فرزند را داشتند.

” او نوشت.: من و پدرت سال هاست که رویای تو را می بینیم کوچولو. با یک پیچ و تاب داستانی دلخراش در وسط داستان زندگیمان، من مفتخرم که بالاخره از یک قطعه از پدیده که چامپی است و به این دنیا باز می گردد استقبال کنم!”
او در پادکست خود “عزیزم، درخشش” گفت که او و الکس قبل از مرگ او در تلاش برای باردار شدن بودند، اما خاطرنشان کرد که آنها برای باردار شدن مشکل داشتند و اضافه کرد که تعداد تخمک های او کم است.

او گفت: “اگر او هنوز در اطراف ما بود، ما برای چند ماه دیگر تلاش می کردیم، سپس ۱۰۰ درصد به سراغ IVF می رفتیم. این همیشه برنامه ی ما بود.”

نوزاد این زوج، مینی الکس پولین، از طریق IVF (لقاح آزمایشگاهی) در ۲۵ اکتبر به دنیا آمد. الیدی گفت: “البته ما این فرآیند اسپرم گیری را انجام دادیم، زیرا چامپ فوت کرد و این کار دشوار بود..»
الیدی به Vogue استرالیا گفت که بارداری او “تلخ و شیرین” بود و افزود: “از یک طرف، احساس می کنم غرق شادی هستم، در حالی که می دانم چامپ اینجا نیست تا در آن سهیم باشد.”
پولین قبل از مرگش به عنوان غواصی آزاد و نیزه ماهیگیری شناخته می شد.
کریس تریتون افسر پلیس ناحیه گلد کوست در آن زمان به شبکه خبری ۹ نیوز وابسته به CNN گفت، غواص دیگری پولین را بیهوش بدون ماسک اکسیژن پیدا کرد و افزود که به نظر می رسید اسنوبرد سوار در آن زمان به تنهایی در حال غواصی بود.
ترجمه از سایت CNN

دیدگاهتان را بنویسید