به گزارش CNN فارسی ، به گفته مقامات محلی، خودرویی که در سال ۱۹۹۸ با پرونده یک فرد گم شده مرتبط بود، در آرکانزاس با بقایای انسان در داخل آن پیدا شد. پاپ کانتی روز سه‌شنبه تماسی دریافت کرد مبنی بر اینکه خودرویی مطابق با توصیف خودرو متعلق به سامانتا جین هاپر، مادر ۲۰ ساله‌ای که به همراه دخترش در سپتامبر ۱۹۹۸ ناپدید شده بودند، در داخل یک بدنه آبی پیدا شد.

در بیانیه منتشر شده آمده است که یک گروه غیرانتفاعی به نام Adventures With Purpose که در سراسر کشور در حال سفر بر روی موارد سرماخوردگی هستند، این وسیله نقلیه را پیدا کردند.

بازرسان به محل حادثه فراخوانده شدند و از یک جرثقیل و یک سرویس یدک کش درخواست کمک کردند تا خودرو را از عمق هشت متری آب خارج کنند.
پس از اینکه خودرو به ساحل کشیده شد، بقایای انسان در داخل خودرو کشف شد. دفتر کلانتر گفت که آنها برای آزمایش DNA به آزمایشگاه جنایی ایالت آرکانزاس در لیتل راک فرستاده شدند.
هاپر که در آن زمان باردار بود، طبق گزارش‌ها در حال سفر بود تا دختر ۲۲ ماهه‌اش، کورتنی هولت، را با فورد تمپو آبی رنگ خود قبل از ادامه کنسرت در لیتل راک که ناپدید شدند، رها کند.
شین جونز، کلانتر شهرستان پاپ، گفت: “دفتر کلانتر شهرستان پاپ مایل است صمیمانه تسلیت خود را به خانواده سامانتا هاپر و کورتنی هولت ارسال کند.” ما متشکریم که بخش کوچکی از کمک به بسته شدن این پرونده ۲۳ ساله بودیم.»
تصحیح: نسخه قبلی این داستان سال اشتباهی را نشان می دهد که مادر و دختر ناپدید شده اند. سال ۱۹۹۸ بود.

ترجمه از سایت CNN

دیدگاهتان را بنویسید