به گزارش CNN فارسی ، رندرهای داخلی این کشتی ۶۰۰ میلیون دلاری به تازگی رونمایی شده است که نمایی اجمالی از آنچه که به عنوان اولین “لاین قایق بادبانی” در جهان توصیف می شود، ارائه می دهد.
در حالی که گفته می شود تمام ۳۹ آپارتمان شناور، که دارای بالکن یا تراس خصوصی هستند، «کاملاً قابل تنظیم هستند»، برخی از گزینه های نمایش داده شده شامل تخت های صدفی شکل بزرگ، مناطق نشیمن وسیع با منظره اقیانوس، و آینه هایی به طول دیوار است. .
خانه های شناور

قیمت ها از حدود ۱۱ میلیون دلار شروع می شود، با اندازه های ۱۶۰۰ تا ۶۵۰۰ فوت مربع – بزرگترین کاندو بیشتر عرشه بالایی را اشغال می کند.
Somnio که در لاتین به معنای “خواب دیدن” است، توسط Winch Design و Tillberg Design از سوئد طراحی شده است و توسط طراح و سازنده کشتی نروژی VARD ساخته خواهد شد.
رندرهای داخلی توسط Winch Design، Tillberg Design از سوئد و طراحی Luttenberger طراحی شده است.
کسانی که کاندویی را در «انحصاری‌ترین آدرس جهان» می‌گیرند، تا سه ماه با یکی از تیم‌های طراحی کار می‌کنند تا «تصمیم‌گیری درباره تنظیمات اتاق و انتخاب وسایل مورد نیاز ، مبلمان، نور و آثار هنری داشته باشند. “

آدرس اختصاصی

سالن بدنسازی، کتابخانه، فضای ناهار خوری داخل و خارج، قسمت‌های رخت‌کن «متمایز» و «فضای اتاق نشیمن وسیع با نمای ۲۷۰ درجه رو به جلو» از جمله گزینه‌های موجود هستند، اگرچه چیدمان باید بر اساس ترجیحات خریدار باشد.
هویت مالکان مخفی نگه داشته خواهد شد، اما همه ساکنان به خدمات کامل دربان “هم برای نیازهای داخل کشتی و هم برای نیازهای زمینی” دسترسی خواهند داشت.
کاپیتان اریک برده، یکی از بنیانگذاران Somnio در بیانیه ای گفت: “به عنوان تنها قایق تفریحی مسکونی در جهان، ما خوشحالیم که با طراحانی کار می کنیم که استانداردهای دقیق ما را تکمیل می کنند.”
“صاحبان ما فقط بهترین ها را تجربه خواهند کرد، همانطور که شایسته قایق های تفریحی با این طبیعت است.”

ترجمه از سایت CNN

دیدگاهتان را بنویسید