به گزارش CNN فارسی ، آن شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی مجلل که به آن فکر می‌کنید احتمالاً به کار خود ادامه خواهد داد. یکی دیگر با لباس مهماندار معروف و مرکز بزرگ جهانی، یا سخنگوی افراد مشهور، حمایت مالی فوتبال، و شبکه مسیرهای عظیمی که شما را به نقاط دوردست جهان متصل می کند، همینطور است. با این حال، احتمالاً یکسان نخواهد بود. از آنجایی که هواپیمای کوچک‌تر ممتاز جایگزین A380 و ۷۴۷ غول‌های آسمان می‌شوند، طراحان به دنبال تجدیدنظر اساسی در ظاهر کلاس اول هستند.
پس چرا درجه یک هنوز یک چیز است؟ بخشی از آن چیزی است که آنتونی هارکاپ، مدیر ارشد در خانه طراحی تیگ – که کابین جت را با مشارکت بوئینگ تا ۷۰۷ طراحی کرده است – “اثر هاله” می نامد.
هارکاپ می‌گوید: «داشتن یک کابین درجه یک اثر هاله‌ای قدرتمند دارد – ارائه پیشنهاد مسافرتی خطوط هوایی به بهترین شکل ممکن». زمانی که اولین آپارتمان اتحاد را در A380 طراحی کردیم، این چالش بسیار بود.

هارکاپ می داند که در مورد چه چیزی صحبت می کند. در نقش قبلی، او رهبر طراحی و مخترع هر دو آپارتمان فرست و رزیدنس سوئیت های درجه یک در هواپیمای ایرباس A380 اتحاد مستقر در ابوظبی بود.

فوق العاده انحصاری

رزیدنس یک سوئیت کامل یک خوابه است، با یک تخت با اندازه کامل برای حداکثر دو مسافر که در فضایی به نام فضای “پیشانی” در جلوی عرشه بالای ایرباس A380 – که امارات از آن به عنوان درجه یک استفاده می کند، قرار می گیرد.
طرح اول آپارتمان گامی اساسی در چرخاندن سوئیت به سمت خود برداشت

هارکاپ توضیح می دهد: «تجربه جدید و تحول آفرین ارائه شده توسط First Apartments انتخابی بود. برای اولین بار مسافران دیگر مجبور نبودند در همان جایی که غذا می خوردند بخوابند.
این ایده به زودی در جاهای دیگر پذیرفته شد.
هارکاپ می‌گوید: «چند سال بعد، سنگاپور یک محصول اختصاصی از نوع «اتاق» صندلی و تخت را نیز عرضه کرد — دوباره در عرشه بالای A380… یک کابین منحصربه‌فرد در مکانی منحصر به فرد که به خوبی برای یک فرد مجرد مناسب است.

ترجمه از سایت CNN 

دیدگاهتان را بنویسید