به گزارش CNN فارسی، وال استریت ژورنال در جدیدترین گزارش خود رسوایی جنسی جدیدی را از ایلان ماسک، موسس تسلا و اسپیس ایکس و ثروتمندترین مرد جهان افشا کرد. در این گزارش آمده است که ایلان ماسک با همسر بنیان گذار گوگل یعنی سرگی برین ارتباط داشته است. افشای ارتباط ایلان ماسک با همسر هم بنیان گذار گوگل باعث شده که سرگی برین از نیکول شاناهان جدا شود.

این در حالی است که سرگی برین و ایلان ماسک رابطه دوستانه‌ای با هم داشتند و موسس پرحاشیه‌ی تسلا و اسپیس ایکس به دوست قدیمی خود خیانت کرده است. حتی وقتی که ثروتمندترین مرد فعلی جهان خانه‌ای برای سکونت نداشت، مدتی را در خانه سرگی برین در سیلیکون ولی زندگی می‌کرد و حالا ماسک این‌گونه جواب دوست قدیمی خود را داده است.

درخواست طلاق هم بنیان گذار گوگل از همسر خود

طبق گزارش منتشر شده، سرگی برین در ژانویه‌ی امسال و چند هفته بعد از مطلع شدن از ارتباط ایلان ماسک با همسرش، به دلیل اختلاف‌های حل ناشدنی، تقاضای طلاق از نیکول شاناهان را به دادگاه ارائه کرد. البته وال استریت ژورنال در گزارش خود ادعا کرده ایلان ماسک و همسر هم‌بنیان‌گذار گوگل زمانی با هم رابطه داشتند که سرگی برین و نیکول شاناهان رابطه خوبی نداشتند، اما هنوز با هم زندگی می‌کردند و طلاق نگرفته بودند.

وال استریت ژورنال اضافه کرد که قصد داشته با سرگی برین، ایلان ماسک و نیکول شاناهان در این رابطه صحبت کند، اما هیچ‌یک از آنها حاضر به مصاحبه نشدند. موسس تسلا و اسپیس ایکس هر روز حاشیه‌ی جدید و رسوایی تازه‌ای به بار می‌آورد. او که این روزها درگیر شکایت توییتر از خودش به خاطر لغو قرارداد خرید این شبکه اجتماعی است، پیش از این نیز متهم به ارائه پیشنهاد برقراری ارتباط جنسی به یکی از کارمندان خود شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید