از مجروحان حزب الله لبنان در حملات اخیر پیجر۱ و بیسیم۲ تاکنون حدود ۱۲۰ نفر به دو بیمارستان” لبافی نژاد” و “فارابی” تهران منتقل شده اند و همچنان انتقال مجروحان از لبنان به این بیمارستانها ادامه دارد.

این دو بیمارستان دولتی مراکز تخصصی چشم پزشکی هستند.

▫️ این مجروحان همگی دچار آسیب شدید چشمی شده اند که تقریبا اکثریت موارد غیر قابل درمان است و بعبارتی از ناحیه یک یا هر دو چشم کور شده اند.

این افراد علاوه بر آسیب چشمی دچار جراحت شدید در ناحیه دست هم شده اند و دست اکثر آنها از ناحیه مچ یا بالاتر قطع شده.

به دلیل کمبود نیروی درمانی، از بیمارستانهای دیگه به این بیمارستانها، نیرو اعزام کرده اند،
و اطراف و داخل این بیمارستانها مملو از نیروهای امنیتی شده.

نکته مهم اینکه بیمارستان های تخصصی چشم پزشکی دولتی در شهر تهران تنها دو بیمارستان فارابی و لبافی نژاد و بیمارستان کوچکتر طرفه هستند که که به دلیل دولتی و هزینه پائین تر، همواره تخت های اونا اشغال هست و مردم عادی برای بستری در این بیمارستانها باید در نوبت های طولانی بمونن.

▫️ در دو سه روز گذشته بجز بیماران بستری از قبل، تقریبا صد درصد ظرفیت پذیرش جدید بیمارستان های فارابی و لبافی نژاد به مجروحان حزب الله لبنان اختصاص یافته.
و این دو بیمارستان به دلیل پرشدن ظرفیت تخت ها و اتاق عمل از پذیرش بیماران ایرانی خودداری می کنند!
و حتی بیمارانی که نوبت عمل داشتن، نوبت اونها رو لغو کردند و از اونا خواستن به بیمارستان چشم پزشکی نور و بیمارستان نگاه که بیمارستانهای خصوصی و گران تهران هستند مراجعه کنند!

این حجم از رسیدگی به نیروهای تروریستی و بی‌اهمیتی به مردم ایران، گواه آشکار دیگری بر حکومت مشتی تروریست بر ایران اشغالی است.

دیدگاهتان را بنویسید