سی‌ان‌ان:
ترامپ با 49 درصد در میان رأی دهندگان ثبت نام شده در سراسر کشور در مقابل حمایت از هریس با 46 درصد پیش‌تر است که یافته ای با حاشیه‌های خطای نمونه گیری در نظرسنجی است. این رقابت نزدیک‌تر از نظرسنجی قبلی سی‌ان‌ان در سال جاری در مورد تطابق بین بایدن و ترامپ است.

این نظرسنجی نشان می دهد که رای دهندگان به طور گسترده ای هم از تصمیم بایدن برای کناره گیری و هم از انتخاب او برای ماندن در قدرت تا پایان دوره خود حمایت می کنند. رای دهندگان دموکرات و متمایل به دموکرات به طور کلی نسبت به هریس مشتاق هستند و مایلند که به عنوان نامزد احتمالی جدید در اطراف او متحد شوند، حتی با وجود اختلاف عمیق در مورد اینکه آیا جانشین دموکرات بایدن باید به دنبال ادامه سیاست های خود باشد یا مسیر جدیدی را ترسیم کند.

این نظرسنجی که در 22 و 23 ژوئیه به صورت آنلاین انجام شد، از رای دهندگان ثبت نام شده ای که قبلا در نظرسنجی های CNN در ماه آوریل یا ژوئن شرکت کرده بودند، نظرسنجی کرد، که هر دو نشان دادند که ترامپ در رقابت رودررو با 6 درصد اختلاف از بایدن پیشی گرفته است و در بررسی مجدد با همان افراد به این معنی است که تغییرات در اولویت ها بیشتر منعکس کننده تغییرات واقعی در طول زمان است و نه فقط نویزهای آماری.

دیدگاهتان را بنویسید