🔹حاج ابوالقاسم دولابی نماینده ویژه رئیس جمهور در امور روحانیت با اشاره به اوضاع نامناسب زیرساخت‌های دینی و فرهنگی در کشور و خلوت و خالی شدن برخی از مساجد در کشور اظهار داشت: متاسفانه دولت‌های ما در گذشته کارنامه خوبی در حمایت از نهاد‌های دینی بر جای نگذاشته اند و امروزه از بین حدود ۷۵ هزار مسجد در کشور، درب تعداد ۵۰ هزار مسجد بسته است که این فاجعه‌ای است که باید بر آن خون گریست.

این پست دارای 12 دیدگاه است

  1. حسن

    سیاست های غلط حکومت جمهوری اسلامی باعث بی رونقی مساجد شده است.. مردم را با فیلترینگ و اجبار به خرید خودروهای داخلی برای تأمین منافع مافیای فیلتر و خودرو و با محدودیت آزادی بیان تحت فشار قرار دادید توقع دارید از دین و مذهب سرخورده و متنفر نشوند..

  2. سیروس

    علی خامنه ای با افکار پوسیده اش بزرگترین عامل دین گریزی ملت ایران است و در آخرت به همین علت تا فیها خالدونش در آتش جهنم خواهد سوخت.. انشاالله…

    1
    2
    1. سعید

      دقیقا همین موجود بی ریشه عامل فساد است.

  3. امید

    جمهوری اسلامی اگر یک خدمت به ایران کرده باشد سکولاریزه کردن جامعه و دین گریزی ملت بوده..بهتر که مساجد خالی باشد.. به نسل جوان کشور امیدواریم..

    0
    2
  4. حامد

    ۷۵ سال قبل یک نفر در مشهد ترتیب خامنه ای را داد تا دوچرخه اش تعمیر کند..این مرتیکه عقده ای می خواد از کل ملت انتقام بگیره…خب پدر جان برو نوه نتیجه های همون متجاوز را پیدا کن انتقام بگیره..به کل ملت چکار داری..

  5. بهروز

    آره من هم شنیدم که یک تعمیرکار دوچرخه در مشهد سیدعلی خامنه ای را……….ضمنا هاشمی رفسنجانی هم مرتب می داده و هر بار می رفته پیش یک جراح ارمنی…ترمیم می کرد باز دوباره……تا این که جراح خسته شد دیگه عمل نکرد..

  6. یاسر اعرافی

    مساجد در ایران شده محل شستشو مغزی جوان های ایرانی

  7. مرتضی

    به جای مسجد در روستاهای دورافتاده مدرسه بسازید…مساجد خالی از نمازگزار هم به مدرسه و کلاس تبدیل شوند..

  8. محسن برکات

    چرا خون گریه می کنید؟ دستپخت مملکت داری خودتان است.. دین را با سیاست و‌ حکومت در هم آمیختید، نتیجه چه شد؟ نفرت از مذهب و دین گریزی..

  9. سعید مرادی

    اگر حزب کمونیست صد سال تبلیغات می کرد هم نمی توانست به اندازه شما که با سیاست های غلط خود مانند ممنوعیت واردات خودرو، حجاب اجباری، ممنوعیت جشن و رقص، و غیره مردم را از دین متنفر کردید، ملت را از معنویات و اعتقادات مذهبی تهی سازد.

  10. رضا

    درب تمام مساجد را باید تخته کرد..در همین اماکن است که تبلیغ می کنند حجاب حضرت فاطمه، چادر آن هم از نوع مشکی بوده است. در حالی که برخلاف واقعیات تاریخی است.. مساجد محل شستشوی مغزی جوان‌های ناآگاه است.. باید بسته شوند.

  11. علی

    مسجد محل کاسبی آخوندهای مفتخور است..

دیدگاهتان را بنویسید