این پست دارای 3 دیدگاه است

  1. Sasan

    اینا دردشون مردم نیستن، اینا فقط میخوان حزب شون سرکار باشه، و بخور بخور بکنند، یه عده مترسک دهان گشاد و کله بی مغز همیشه تو این راهپیمایی ها همیشه هستن.

  2. فرزاد

    آقای ساسان عزیز یا هر کسی .. بار ها ما با آمرییکایی ها مذاکره کرده ایم .. هیچ عایدی برای ما نداره و جز امتیاز و حرف زور چیزی بدست نمی آد ..
    ما و مردم ما باید از خودشون شروع کنند .. مثال کوچک …. تا حال برای گردش به بیرون از منزل تشریف برده اید .. هر جا برید پر از آشغال است و نمی شه از طبیعت لذت برد .. من ایرانی وقتی خودرو تولید می کنم یم آشغال دست مصرف کننده می رسه . و و و و …. بله ما باید خودمون رو اصلاح کنیم . و گرنه چه فایده داره با آمریکا رابطه داشته باشیم یا نه .. من اختلاسگر رذل هستم که آشفتگی اقتصادی به بار می آرم و گرنه آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند !!!!!!!!!!!

  3. سرباز حضرت آقا

    همون دفعه هم که در دولت حسن روحانی با آمریکا مذاکره کردیم و امتیازاتی که آمریکا خواست رو بهش دادیم، امام خامنه ای گفته بود که به این مذاکره دلخوش نیست. اما متأسفانه بعضی مسئولین خودشون رو در این زمینه از امام خامنه ای داناتر دونستن و از اون موقع به بعد شد که وارد این روند بحران اقتصادی شدیم.

دیدگاهتان را بنویسید