*آقای اژه‌ای ریاست قوه قضائیه
*آقای رادان ریاست پلیس کشور
با سلام
اینجانب دو دختر دارم، هر دو جوان و درس‌خوانده.
*آنها اخبار داخل کشور را معمولا نگاه نمی‌کنند و یا گوش نمی‌کنند. دیشب در جمع خانوادگی به آنها خبر دادم، که ظاهرا ظرفیت‌های جدیدی در زندان‌ها ایجاد کرده و از روز شنبه ۲۶ فروردین ماه قرار گذاشته‌اید با بسیج پلیس و به‌کارگیری دوربین‌هایتان به قلع و قمع آنها که به قول خودتان حرام سیاسی (بد حجابی) مرتکب می‌شوند، بپردازید.
جالب آن‌که با همه تبلیغات شما و بخشنامه‌ها و هشدارهایتان، دخترانم تازه از من موضوع را شنیدند و خیلی هم متعجب شدند!
اولش هم فکر کردند شوخی می‌کنم‌ که من با قسم خوردن و تاکید توانستم قانع‌شان کنم که واقعا مسئولان مهم کشوری، تصمیم گرفته‌اند به مصاف آنها بروند! با هر انچه در توان دارند.
راستش آنها فقط خندیدند.
خواستم به آنها بگویم چه حقوقی دارند و یادشان بیاورم هیچ پلیسی حق دست زدن به آنها را ندارد که اصلا گوش نکردند و فقط تصمیم گرفتند روزهای آینده، تنهایی نباشند، یا با دوستان‌شان باشند یا با هم و خیلی محکم می‌گفتند؛ غلط کردند.
مقامات محترم حکومت اسلامی!
مادر دخترانم خانمی‌است محجبه و خواهر شهید، ایشان هم گفتند اگر برای دخترانم اندک مزاحمتی حکومت ایجاد کند، خودم هم روسری‌ام را برمی‌دارم و مانند حضرت زینب به کمک دخترانم می‌روم.
من هم که افتخار حضور طولانی در جبهه و اسارت ۴ ساله در عراق را دارم و بازتشسته سپاه هستم، ضمن تحسین این شجاعت‌شان با آنها قرار گذاشتم حتما در دفاع از دختران و همسرم، مثل یک شیر پشت سرشان باشم!!
پسرم خانه نبود، اما مطمئن هستم او هم بیکار نمی‌ماند.
آقایان محترم!
من هیچ شکی ندارم حتی یک پلیس با شرافت ولو با دستور از بالا، مزاحمتی برای دخترانم ایجاد نخواهد کرد، می‌دانم آنها هم خانواده دارند، و تردیدی ندارم دوستان سابق سپاهی‌ام و بسیجیان نیز هرگز نزدیک دخترانم که با متانت و حفظ اسلام‌شان تنها پوشش مورد نظر خود را انتخاب کرده‌اند، نخواهند شد.
به دخترانم گفته‌ام مواظب باشند، چه بسا حالا که تا شنبه عملیات‌شان را به عقب انداخته‌اند، ممکن است قرار باشد تعدادی از اراذل و اوباش را لباس پلیس یا بسیج تن‌شان کرده و وارد عمل کنند.
دخترانم یه من گفتند هیچ نیازی به حمایت من و مادرشان ندارند.
گفتند علاوه بر خودشان، پسرهایی که نمی‌شناسندشان همیشه پشتیبان آنها بوده‌اند و هیچ اراذل و اوباشی جرئت نزدیک شدن به آنها را ندارد. و گفتند خیالمان راحت باشد.
جناب آقای اژه‌ای
جناب اقای رادان
به اولتیماتومی که داده‌اید دو سه روز باقی مانده. فرصت خوبی دارید که بیایید و رسماً عذرخواهی کرده و تاکید کنید در مورد پوشش متعارف دخترها و بانوان باشرف و استوار کشور، ولو بدون روسری، هیچ اقدامی نخواهید کرد.
من به عنوان یک دلسوز کشور (و انقلابی که دزدیده شد) به اطلاع‌تان می‌رسانم؛
ورود به مقابله با جوانان و دختران شروعش با خودتان است و اتمامش خیر!
این نسل با نسل ما خیلی متفاوت است.
این نسل از حقوقش کوتاه نمی‌آید.
{…………………}حتی ممکن است پلیس‌های با غیرت به کمک دختران ما بیایند. لذا خواهش می‌کنم تصمیمی عاقلانه گرفته و حساسیت خود را بر نگرانی‌های واقعی مردم، به‌ویژه مسمومیت‌های سریالی وحشتناک مدارس متمرکز فرموده و دست به کاری نزنید که سرخوردگی و شکست و پشیمانی سراغ شما بیاید. زیاده جسارت است.
رحیم قمیشی
*۲۳ فرورین ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید