ابراهیم رئیسی در دیدار با رهبر جمهوری اسلامی از مهار تورم و رشد اقتصادی در ابعاد مختلف از رشد سرمایه‌گذاری گرفته تا صنعت و نفت و گاز سخن گفت و تاکید کرد که اقدامات مثبت دولت منجر به رهایی اقتصاد از قید برجام و وابستگی خارجی شده است.

رئیسی همچنین رشد تولید در سال گذشته را امیدوارکننده دانسته و تقریبا تمام بخش‌های اقتصادی کشور را دارای رشد بالای ۵ درصد اعلام کرده است.

این درحالی است که طبق نظر‌سنجی صورت گرفته، اکثر اقتصادانان بر این باورند که سایه رکود اقتصادی در سال جدید سنگین‌تر خواهد شد و این رکود تحت‌تاثیر عواملی نظیر تشدید تحریم، شوک ارزی و وخامت وضعیت شبکه بانکی و محدودیت‌های اینترنت برای کسب و کارهای دیجیتال رقم خواهد خورد.

این پست دارای یک دیدگاه است

  1. فرزاد

    آخه آقا یا خانم عزیزی که این مقاله رو نوشتی … شما از کسی که فقط 6 کلاس سواد داره چه انتظاری داره ؟؟ منکه مطمئنم که این آقا مال این حرفا نیست دولت کلا ول معطله … بشین و تماشا کن .. فقط هارت و پورت الکیه دلار زوزه کشان از مرز 50 هزار تمن گذشته و به زودی وارد کانال 60 هزار خواد شد و پراید هم همین الان که دارم این مقاله می نویسم 350 میلیون .. بعدشو نمی دونم .. ولی با این سرعت رشد تا عید امسال 1 میلیارد رو می زنه

دیدگاهتان را بنویسید