بشار الاسد با همسرش به امارات رفت… کفگیر جمهوری اسلامی به ته دیگ خورده و کاسه گدایی در امارات پهن می‌شود، در نتیجه دیگر به مدافعین حرم احتیاجی نیست، بلکه درهم امارات مورد نیاز است.
دیروز در سکوت خبری جمهوری اسلامی، توافق نامه شرم‌الشیخ بین اسراییل و فلسطین امضا شد و طرفین برای همکاری اعلام آمادگی کردند… در نتیجه صلح فلسطین بدون نظر جمهوری اسلامی در حال شکل گیری است.
شمخانی به عراق رفت تا معاهده مرزی با عراق را امضا کند… این معاهده برای جلوگیری از موشک پرانی جمهوری اسلامی به کردستان عراق و شکایت کردها از جمهوری اسلامی است.
سفارت بحرین در ایران بزودی افتتاح می‌شود … این یعنی جمهوری اسلامی دست از حمایت شیعیان بحرین خواهد کشید و سرش را در لاک خود فرو خواهد برد.
ایجاد رابطه با عربستان هم که خبر مهم این چند روز بوده است …..با خوردن کفگیر به ته دیگ، پشتیبانی از انصارالله در یمن امکان ندارد و بهتر است عمق استراژیک را به همان قم و مشهد محدود کرد!
تعطیلات عید و دل مشغولی مردم فرصت خوبی برای عقب‌نشینی و پرهیز از رجزخوانی و گنده گو…ی‌های معمول است …حالا با موافقت دشمنان سابق و دوستان فعلی، تمرکز جمهوری اسلامی بیشتر بر آزار و اذیت مردم ایران و توسل به حجاب اجباری برای قدرت‌نمایی و سرکوب مردم ایران است.
وقتی گنده‌گو… منطقه زورش به جایی نمیرسد ، همه عقده‌هایش را سر مردم ایران در می‌آورد ….بریم برای یک قرن سکوت؟؟.

دیدگاهتان را بنویسید