⬅️  اسرائیل شب گذشته مناطقی از دمشق را هدف قرار داد که در پی آن، تعدادی شهید و مصدوم شدند.
به گزارش شفقنا، در این حمله هوایی که به محله کفرسوسه در جنوب دمشق صورت پذیرفت، چهار غیرنظامی و یک سرباز شهید و ۱۵ غیرنظامی زخمی شدند. وضعیت تعدادی از مجروحان وخیم گزارش شده است. همچنین منابع سوری خبر دادند که به یک سایت راداری ارتش سوریه در «تل المسیح» واقع در حومه شهر «شهبا» در شمال استان السویداء نیز حمله شده است.

⬅️ پس از این حملات، برخی از منابع سرشناس توییتری مدعی شدند هدف حملات اصلی رژیم صهیونیستی، سردار قاآنی، فرمانده سپاه قدس بوده است که قبل از وقوع حملات محل را ترک کرده بوده است.

⬅️ تاکنون منابع مستقل نظامی ایران در خصوص این ادعا اظهار نظری نداشته اند.

این پست دارای یک دیدگاه است

  1. سید رضا

    همه باید فعلا فقط بر روی کمپین خروج پول از بانک‌های جمهوری اسلامی ایران متمرکز شوید همه باید همه دارایی هایی که زیر نظر جمهوری اسلامی ایران است و جمهوری اسلامی ایران می تواند از آن مالیات دریافت بکند را از زیر نظر جمهوری اسلامی ایران خارج کرده و آنها را تبدیل به پول نقد کرده و تمام پولش را در دلار و ارزهای خارجی تبدیل بکند تا کمر جمهوری اسلامی ایران بشکند و ما بتوانیم قیمت دلار را به صد هزار تومان برسانیم فروپاشی اقتصادی جمهوری اسلامی رخ بدهد و بتوانیم قیام میلیونی در تهران و کرج فراهم بکنیم . از قیام پنج اسفند علی تجزیه حمایت نمی کنم علی تجزیه عامل جمهوری اسلامی ایران است و هدف او از بین بردن نیروهای انقلابی میدانی و رهایی بخش ما در تهران و شهرهای بزرگ ایران است .قیام بنا به گفته یحیی شمس الدینی باید به مرحله خودجوش بودن و اتوماتیک بودن قیام و قیام هر روزه مثل روزهای اول انقلاب مهسا امینی برسد .قیامی که توسط علی تجزیه و رسانه های خارج هدایت بشود مورد حمایت ما نیست باید آن چنان قیمت دلار را بالا ببرید که قیمت دلار به صد هزار تومان برسد تا مردم ایران بین از گرسنگی مردن و یا قیام پنج میلیون نفری در تهران و کرج یکی را انتخاب بکنند . باید سعی کنیم با رساندن قیمت دلار به صد هزار تومان هشتاد و پنج میلیون نفر ایرانی را به شدت خشمگین بکنید تا ما بتوانیم قیام خودجوش و خودکار و خود محور و اثربخش و آزادی بخش پنج میلیون نفری را برای آزادی و رهایی سریع مردم ایران در تهران و کرج فراهم بکنیم. از همه نیروهای ارتش ایران و همه نیروهای نظامی کشور در قوای سه گانه نظامی ایران که با یحیی شمس الدینی برای آزادی ایران همکاری می کنند قدردانی و تشکر می کنیم . زنده باد رضاشاه دوم پهلوی. جاوید شاهنشاهی پهلوی. زنده باد ایران شاهنشاهی

دیدگاهتان را بنویسید