….بدبختی‌ها و گرفتاری‌های ملت هیچ جایی در کلام آیت الله علم‌الهدی ندارد. با توجه به افزایش سرما، قطعی گاز، گرفتاری مردم و دوری آیت‌الله از روند زندگی عادی مردم، پیشنهاد میکنم گاز منزل آیت‌الله علم‌الهدی قطع شود تا شاید تغییری در دغدغه‌های ایشان ایجاد شود. می‌دانیم که قطع گاز منزل آیت‌الله موجب می‌شود ایشان در سختی و مشقت بیفتد اما این کار برای ایشان، دامادشان و مردم برکاتی دارد. هم اجر همزیستی با مردم را برای ایشان دارد، هم اجر ناشی از “مقاومت” در برابر “سختی” برای ایستادگی بر سر عقیده نصیب ایشان می‌شود.
با قطع گاز منزل پدرهمسر ابرهیم رییسی، دولت هم می‌تواند با سربلندی از همه مردم بخواهد که‌ در همراهی با دولت گاز کمتری مصرف کنند. پیشنهاد من این است که خود آیت‌الله پیش‌قدم شده و با قطع جریان گاز منزل و انتشار فیش‌های آن در ماه‌های آتی به همراهی بیشتر مردم با دولت کمک کند. اما اگر خود ایشان پیش قدم نشد، دولت می‌تواند گاز منزل ایشان را قطع کند. دستکم اینگونه مردم احساس می‌کنند ایشان هم مثل سایرین سختی‌های زندگی را تحمل می‌کنند و باز با این احوال هر هفته‌ دغدغه‌های قبلی را تکرار می‌کنند. 
آیا علم‌الهدی توان آن را دارد که فقط برای ۵ روز (تا خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشهد) با قطع گاز منزلش زندگی کند؟ و مانند کارمندان شریف ادارات در منزل با لباس گرم شب و روز را سر کند؟ منتظر باشیم و ببینیم.

دیدگاهتان را بنویسید