🔹خبرگزاری الجزیره نوشت: دونالد ترامپ مانند دو تلاش قبلی‌اش، این بار هم با وجود این‌که علاقه چندانی برای خدمت به عنوان رئیس‌جمهور ندارد، ولی باز هم برای انتخاب شدن به عنوان رئیس‌جمهور ایالات متحده مبارزه می‌کند. و البته این بار، جاه‌طلبی‌های او برای رسیدن به ریاست‌جمهوری ممکن است تا اطلاع ثانوی دستیابی حزب جمهوری‌خواه به بالاترین جایگاه کشور را غیرممکن کند.

🔹به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، نامزدی و کمپین ریاست‌جمهوری ترامپ در سال 2016 بیشتر برای مقابله با منتقدان و تبلیغ سرمایه‌گذاری‌های تجاری متعددش راه‌اندازی شده بود- و بنابراین زمانی که حزب جمهوری‌خواه را به طور کامل تسخیر کرد و در ادامه نیز پیروز شد، همه و شاید حتی خودش هم شگفت‌زده شدند. در سال 2020 نیز نامزدی دوباره او به دلیل نیاز به حمایت قانونی بود که از سوی دفتر ریاست‌جمهوری تامین می‌شد- و البته این احساس را هم داشت که حتما نتخاب خواهد شد. برای همین هم وقتی شکست خورد، از پذیرش شکست امتناع کرد و بدون سند و مدرکی ادعا کرد که نتیجه انتخابات نامشروع است. حالا هم دوباره به این دلیل به رینگ بازگشته که می‌خواهد آن‌چه را که معتقد است از او «دزدیده شده» پس بگیرد.
با این حال، هنوز قطعی نیست که آیا شاهد یک رقابت مجدد بین ترامپ و بایدن در سال 2024 خواهیم بود یا نه. بیشتر هم به این دلیل که شاید کسب جایگاه نامزد اصلی جمهوری‌خواهان برای رئیس‌جمهور سابق دشوار- اگر نگوییم غیرممکن- باشد

دیدگاهتان را بنویسید