بالاترین سطح فساد در دولت رئیسی چگونه شکل گرفت
🔹 «محمدصالح قرنفلی» مدیر جوان و تازه‌کاری که تا فروردین امسال گمنام‌ترین چهره صنعت پتروشیمی بود، پس از انتصاب به عنوان مدیر طرح‌های آریا ساسول، عضویت در هیات مدیره پتروشیمی پارس، حالا رئیس هیات‌مدیره پتروشیمی بوشهر هم شده است.

🔹وزیر نفت پرسیده چرا 70 درصد محصولات پتروشیمی خام است؟ آقای وزیر زمانی‌که مدیران استراتژیک و تحول گرایی مثل «بهزاد محمدی» را خانه نشین می کنیم و مدیران جوان و تازه کار بدون هیج گونه سابقه و کارنامه‌ای همه کاره این صنعت می‌شوند، خدا را بابت تولید همین چند تن متانول و اوره‌ شکر کن.

این پست دارای 4 دیدگاه است

  1. امید رستگار

    خیلی خوشحال کننده است که آدم های به روز و تحصیل کرده ای مثل قرنفلی و امثالهم وجود دارند و پتروشیمی ایران رو از دست بعضی خشک نظرهای عهد عتیق نجات میدن.

  2. حامد

    بنده با ۲۲ سال سابقه کار در صنعت و تا رسیدن به پست معاونت فنی و احرایی شرکت های بزرگ چون بدون لابی و رانت هستم از این سطح بالاتر نخواهم رفت ولی نیروهای زیر دست من سالهاست عصو هیات مدیره و مدیر عامل شرکت های مختلف میشن و تعداد این افراد خیلی زباد هست. چرا رشد و ترقی افراد و اعصای هیات مدیره ها طبق توانمندی و رزومه افراد نیست.

  3. mahsa

    اکنون که حکومت کودک کش و زن ستیز ایران، اعتراض های مردمی را سرکوب کرده، جوانان وطن را اعدام می کند، و خامنه ای سگ هار، معترضین را اغتشاشگر خوانده و ما را اراذل و اوباش می نامد، ما هم به حرف او عمل می کنیم، اراذل و اوباش می شویم و با قیام همه جانبه، تا سالگرد شهادت مهسا امینی، حکومت ننگین او را به لرزه در می آوریم:
    راهکارهای مبارزه

    الف) کابوس شنبه های مهسایی
    هر هفته شبهای شنبه جوری اغتشاش می کنیم که صبح شنبه کابوش حکومت آخوندی و سپاهیان شود. نام زیبا و غمبار مهسا امینی را هر بامداد شنبه بر تمام وسایل عمومی و سازمانها و کوچه و خیابان ها نقش می بندیم و اسم گردانهای مهسا امینی را همه جا و هر هفته می نویسیم تا بدانند انتقام گیرندگان خون مهسا و کیان و محسن شکاری، گردان های انتقام تشکیل داده اند. اسم تمامی مراکز و خیابان ها و کوچه هایی که به نام خمینی ملعون و سلیمانی کودک کش و نفله شده های جنگ است، با نام مهسا امینی، و دیگر زنان و جوانان شهید و اعدام شده عوض می کنیم. یک انتقام و یک بازی هفتگی تا سالگرد شهادت مهسا.
    ب) ناموس در برابر ناموس
    ما به جای موشک های هایپرسونیک سپاه، زن و دختران آخوندهای حکومتی و سپاهی را داریم. موشک های ما، شورت و کرست دختران سردار سلیمانی است. موشک های ما شورت و کرست دختران و زنان امامان جمعه و قضاتی است که حکم اعدام جوانان ما را امضا کردند. موشک و پهبادهای ما شورت و کرست ناموس سرداران کودک کش سپاه خصوصا حاجی زاده کودک کش و سرداران حشد الشعبی و حزب الله لبنان است که در سرکوب اعتراض های ایران شریک بودند. این یک هشدار است.
    ما آرام نمی گیریم و نمی گذاریم به بهانه قانون حجاب اجباری به زنان و دختران مان زور بگویند. به هر زنی زور بگویند ده زن از زنان حکومتی را لخت و عور در خیابان و فضای مجازی می آوریم. به هر زن تجاوز کنند ده زن از زنان سپاهی و آخوندی را لخت و عور جلوی دیدگان همه می آوریم. اکنون وقت ترسیدن نیست. اگر امام جمعه اسید پاش اصفهان به میدان بیاید ما هم ناموسش را لخت و عور به چهارباغ می آوریم. اگر امام جمعه مفسد مشهد وراجی کند، ناموسش را لخت و عور در وکیل آباد می چرخانیم و اگر خامنه ای سگ هار واق واق بکند ناموس پسرانش را لخت و عور در تهران می چرخانیم.
    اگر خمینی ملعون انقلاب منحوسش را با نوار کاست به پیروزی رساند و ایران و ایرانی را به خاک سیاه نشاند، ما هم با شورت و کرست زنان آخوندهای حکومتی و سپاهی، انقلابمان را به پیروزی می رسانیم و ایران را از عقب مانده های پشمالو پس می گیریم.
    ج) تعطیلی مراکز عمومی و خدماتی
    زنان و دختران حجاب به صورت گروهی با حضور در مراکز عمومی و خدماتی، سبب تعطیلی گسترده این مراکز و فشار اقتصادی و اجتماعی بر جامعه ساکت و همراه با حکومت گردیده و روند طبیعی جامعه را به اختلال می کشانند تا قانون حجاب اجباری موجب اعتراضات گسترده اقتصادی شود.
    گردان مهسا امینی (کرد)
    گردان جمعه خونین زاهدان و هستی نارویی (بلوچ)
    گردان اسرا پناهی (آذری ها)
    گردان های کیان پیر فلک و نیکا شاکرمی (لرهای آزدیخواه)
    گردان محسن شکاری (تهران)
    گردان رهنورد (مشهد)
    دست به دست کنید تا برسد به دست همه آخوندهای حکومتی و سپاهیان کاسه لیس تا خشتکشان را از ترس لخت و عور شدن ناموسشان، خیس کنند
    مرثیه ای برای لیلا
    تولید هرگونه اثر هنری (کلیپ، کتاب صوتی، سینمایی، نمایش رادیویی، انیمیشن و …) از این اثر آزاد است. درآمد آن صرف آزادی زنان ایران شود.

    2
    2
    1. حسین

      اولا هیچ کی دیگه حاضر نیست این بساط دروغ مهسا امینی رو ادامه بده دوما حالا که باکو داره به مرزهای ما نزدیکتر میشه جای بحث باقی نمیمونه و فقط اتحاد لازمه ، سوما شما مزدورها و اجیرهای منافق و عنترنشنالها فقط از بیرون گود واق واق میکنید و خودتون جرعت نمیکنید از سوراخ موشتون بیاید بیرون و فقط مردم ساده رو تحریک میکنید برای شماها بیان بیرون و آسیب ببینند. بدو بچه ک چرت پرت نگو بیا پایین سرمون درد گرفت

      1
      1

دیدگاهتان را بنویسید