به گزارش CNN فارسی، نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ قرار بود در تیرماه ۱۴۰۰ با حضور فیزیکی شرکت‌ها، استارت‌آپ‌ها و مجموعه‌ای دانش بنیان برگزار شود تا این شرکت‌ها بتوانند توانمندی‌ها و جدیدترین دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند، اما شیوع کرونا و افزایش آمار مبتلایان در تهران باعث شد تا این نمایشگاه به زمان دیگری موکول شود.

جزئیات لغو برگزاری نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰

پس از این که برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ در تیرماه لغو شد، مسئولان برگزاری این رویداد تصمیم گرفتند تا آن را در روزهای ۲۷ تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ برگزار کنند، اما طی روزهای گذشته سویه جدید کرونا در سراسر کشور به شکل قابل توجهی شیوع پیدا کرد و به همین دلیل اکنون شنیده‌ها حاکی از آن است که الکامپ ۱۴۰۰ در زمان مقرر یعنی ۲۷ تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ برگزار نخواهد شد. البته مسئولان مربوطه هنوز به صورت رسمی از لغو این نمایشگاه خبر نداده‌اند، اما احتمالا این خبر به زودی رسما اعلام خواهد شد.

گفتنی است این نمایشگاه سال قبل نیز به دلیل شیوع کرونا پس از چندین بار تعویق سرانجام به شکل آنلاین برگزار شده بود، اما مسئولان برگزاری آن سخت در تلاش بودند تا این نمایشگاه را در سال ۱۴۰۰ با حضور فیزیکی و پرشور شرکت‌ها برگزار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید