به گزارش CNN فارسی ، کاخ گفت که شارلین، یک المپیکی سابق، در مکانی مخفی نقاهت خواهد کرد و تنها زمانی که سلامتش اجازه دهد، وظایف عمومی خود را از سر خواهد گرفت.
کاخ گفت: “یک دوره آرامش و استراحت برای اطمینان از بهترین بهبودی برای سلامتی پرنسس شارلین ضروری است.”
وی افزود: «پرنسس که در چند ماه گذشته با وضعیت نامناسب سلامتی دست و پنجه نرم کرده بود، در حال حاضر در حال نقاهت است و این روند در هفته‌های آینده ادامه خواهد داشت.»
شارلین که در سال ۲۰۱۱ در مراسمی مجلل با شاهزاده آلبرت حاکم موناکو ازدواج کرد، اوایل این ماه پس از گذراندن بیشتر سال در سرزمین مادری خود آفریقای جنوبی به موناکو بازگشت.

اقامت او در آفریقای جنوبی گمانه زنی هایی را در مورد شکاف احتمالی در درون زوج سلطنتی ایجاد کرد – ادعایی که خانواده آن را رد کردند.
کاخ گفت که شاهزاده خانم برای بهبودی از “وضعیت خستگی عمیق” به زمان نیاز دارد.
تعطیلات ملی موناکو در ۱۹ نوامبر است، اما رویدادهایی به مناسبت این جشن سه روز زودتر آغاز می شود.
یکی از سخنگویان کاخ به CNN گفت که شاهزاده آلبرت روز سه‌شنبه با اهدای بسته‌های صلیب سرخ به نیازمندان موناکو بدون همسرش در کنارش، به نامزدی خود ادامه می‌دهد.
شاهزاده خانم در ماه سپتامبر برای درمان عفونت گوش، بینی و گلو در بیمارستانی در آفریقای جنوبی بستری شد که منجر به سقوط او شد.
عکس‌هایی که پس از بازگشت توسط کاخ منتشر شد، شارلین را نشان می‌داد که ماسکی محافظ بر چهره داشت، یک دستش را دور شوهرش و دست دیگرش را دور فرزندانش در جلوی پلکان سفید کاخ پیچیده بود.
News24 آفریقای جنوبی روز چهارشنبه به نقل از خواهر شوهر شارلین و مدیر بنیاد پرنسس شارلین موناکو گفت که شاهزاده خانم “بسیار خوشحال” است که در خانه با خانواده خود است.
شارلین چندین ماه است که با وضعیت نامناسب سلامتی دست و پنجه نرم می‌کند و کاخ اعلام کرده است که وضعیت نقاهت او را قبل از تعطیلات کریسمس به‌روزرسانی می‌کند.
در ادامه بیانیه آمده است: “به محض اینکه سلامتی او اجازه داد، شاهزاده خانم مشتاقانه منتظر است تا یک بار دیگر وظایف شاهزاده ای خود را انجام دهد و زمانی را با مونگاسک ها بگذراند.”

ترجمه از سایت CNN 

دیدگاهتان را بنویسید