تونی بنسون مدیر برنامه او گفت تایلر که بیشتر برای بازی در نقش گونتر در سریال Friends به مدت ۱۰ فصل شناخته شده بود، روز یکشنبه در آرامش در خانه خود در لس آنجلس درگذشت.
بنسون گفت که او در پی نبرد با سرطان پروستات که اولین بار در سال ۲۰۱۸ تشخیص داده شد، درگذشت.
پس از انتشار خبر مرگ او، جنیفر آنیستون که در نقش ریچل در Friends نقش آفرینی کرد  با پستی در اینستاگرام خود به او ادای احترام کرد و از او به خاطر حضور در سریال قدردانی کرد.
او نوشت: «Friends» بدون تو مثل قبل نبود. "از خنده ای که به نمایش و زندگی همه ما آوردی متشکرم. دلم برای جیمز مایکل تایلر بسیار تنگ خواهد شد."
پست او شامل کلیپی از قسمت پایانی سریال در سال ۲۰۰۴ بود، زمانی که گانتر در نهایت شجاعت پیدا کرد و به ریچل گفت که او را دوست دارد در حالی که او آماده می‌شود نیویورک را برای زندگی جدیدی در پاریس ترک کند.
ریچل او را به آرامی ناامید کرد و گفت که همیشه هر وقت مردی را با "موهای درخشان‌تر از خورشید" ببیند به او فکر می‌کند - با اشاره به موهای بلوند سفید شده گانتر.
کورتنی کاکس ، بازیگر نقش مونیکا گلر در سریال، از تایلر به عنوان فردی بزرگوار یاد کرد.
مت لبلانک بازیگر جویی Friends نیز پیامی صمیمانه به اشتراک گذاشت که در آن نوشته بود: "خیلی خندیدیم رفیق. دلتنگت میشم. RIP دوستم."
لیزا کودرو، که بیشتر به خاطر بازی در نقش ماساژور دمدمی مزاج فیبی شناخته می‌شد، از تایلر تشکر کرد که در جمع ما حضور داشت.
او در کنار عکسی از او در اینستاگرام نوشت: «جیمز مایکل تایلر، دلمان برایت تنگ خواهد شد».
دیوید شویمر، که نقش راس گلر را بازی می کرد،از تایلر به خاطر ایفای چنین نقش فوق العاده و فراموش نشدنی و به خاطر این که یک جنتلمن با قلب بزرگ و حتی  خارج از صفحه نمایش بود ، تشکر کرد.
او در ادای احترامی که در اینستاگرام منتشر کرد، افزود: «دلم برایت تنگ خواهد شد، رفیق».
متیو پری، بازیگر چندلر در توییتر نوشت: "دیروز یک دوست خوب را از دست دادیم. گانتر، دلم برایت تنگ خواهد شد."
 
 

دیدگاهتان را بنویسید