به گزارش CNN فارسی، ژنرال اوری گوردین، فرمانده اسرائیلی گفت: به آمادگی برای هر سناریوی رویارویی با ایران ادامه می دهیم. او گفت: هر حمله موشکی ایران را با هزاران موشک پاسخ خواهیم داد.

در ادامه تنش‌ ها و تهدید های متبادل میان ایران و اسرائیل و تدارک و آمادگی تل‌ آویو برای مقابله با برنامه هسته‌ ای، تهدید ها و اقدامات بی‌ ثبات‌ کننده تهران در منطقه، یک فرمانده اسرائیلی گفت: «هر حمله موشکی ایران را با هزاران موشک پاسخ خواهیم داد.»

ژنرال اوری گوردین، فرمانده جبهه داخلی اسرائیل، شامگاه یکشنبه، ۲۶ دسامبر، تاکید کرد که کشورش برای هر سناریوی رویارویی با ایران آماده می‌ شود و سطح آمادگی‌ های خود را ارتقاء می‌ دهد.

او در واکنش به تهدید موشکی ایران علیه اسرئیل، همچنین تاکید کرد که کشورش آمادگی دارد با هر گونه حملات موشکی علیه آن مقابله کند.

فرمانده جبهه داخلی اسرائیل تاکید کرد که کشورش «باید به ارتقای سطح آمادگی‌های خود برای مقابله با چنین سناریویی ادامه دهد و کمبودها در زمینه تقویت جبهه داخلی را رفع کند»

رسانه‌ های ایران شنبه ویدیویی را منتشر کردند که عملیات حمله به راکتور هسته‌ ای دیمونای اسرائیل را شبیه‌ سازی می‌ کرد، اما پس از آن مشخص شد ویدیو ساختگی بوده و در ویدیو های دیگری نیز نمایان شد که برخلاف آن چه ایران ادعا می‌ کرد، به جای شلیک موشک‌ ها به سوی ماکت، انفجار از داخل آن رخ داده و انهدام آن در اثر اصابت موشک نبوده است.

در این ویدیو، همچنین تعدادی از موشکانداز ها و سکو های پرتاب پهپاد های انفجاری ایران به نمایش در آمد.

دیدگاهتان را بنویسید