به گزارش CNN فارسی , کارلا هرناندز متس ، رئیس اتحادیه معلمان گفت که در میان این ۱۳ نفر , چهار معلم ، یک ناظر امنیتی ، یک کارگر کافه تریا و هفت راننده اتوبوس مدرسه بودند که همه ی آن ها متاسفانه واکسینه نشده بودند.
هرناندز متس گفت: “این افراد مربیان و افراد فوق العاده ای بودند و از دست دادن آنها در سراسر جامعه احساس می شود.”

آمار مربوط به مناطقی که مدارسی در آن جا وجود دارند موارد کرونا ۱۹ را ثبت می کند ، اما مرگ و میر را گزارش نمی کنند. یک سخنگو به سی.ان.ان گفت که آن ها از این ۱۳ مورد مرگ به صورت حکایتی و از طریق اعضای خانواده اشان که آن ها را گزارش کرده اند مطلع شدند .
از طرف این اتجادیه در بیانیه ای گفته شد : “از دست دادن هر یک از کارکنان ما عمیقا احساس می شود زیرا هر یک از اعضای این سازمان بخشی از خانواده مدارس دولتی شهرستان میامی-دادی محسوب می شوند.” “ما با تمام وجودمون به عزیزان کسانی که اخیراً جان خود را از دست داده اند ، تسلیت می گوییم.”

با توجه به آمار جدید ، ۱۴۷ دانش آموز و ۱۸۶ کارمند از ۱۳ آگوست ، آزمایش کرونایشان مثبت اعلام شد.
شروع مدرسه در میامی داد نیز در ۲۳ آگوست آغاز شد.
میامی-داد بزرگترین منطقه مدرسه این ایالت است و یکی از انگشت شمارترین مناطقی است که توانسته قانون اجبار شدن ماسک را به تصویب برساند.
هرناندز ماتس به منظور گرامی داشت کسانی که در این ناحیه از دست رفته اند ، روز سه شنبه در جهت هماهنگی یک سایت واکسیناسیون پاپ آپ برای کارکنان میامی-داد کمک کرد. او گفت که تنها چند ساعت بعد از این مراسم ، ۴۰ نفر برای دریافت اولین دوز واکسن خود آمده بودند. در حالی که ممکن است این تعداد زیاد به نظر نرسد اما آمار امیدوار کننده ای است.
هرناندز متس گفت: ” اطلاعات غلط درباره ی واکسیناسیون باعث ایجاد ترس زیادی می شود و این یک جامعه را به انزوا می کشاند .”

ترجمه از خبرگزاری CNN

دیدگاهتان را بنویسید