به گزارش CNN فارسی ، بر اساس بیانیه مطبوعاتی اداره اصلاحات آلاسکا، کنت مانزانرس ۴۳ ساله در سلول خود در مرکز اصلاح و تربیت لیمون کریک در صبح روز ۱۴ ژوئیه مرده یافت شد.
ماموران زندان و کادر پزشکی اقدامات نجات جان برای این زندانی را انجام دادند، اما مدت کوتاهی پس از رسیدن نیروهای امدادی اورژانس به محل حادثه مرگ وی اعلام شد.

مانزانرس در ژوئن گذشته به ۳۰ سال زندان محکوم شد. او در فوریه سال ۲۰۲۰ به قتل درجه دوم در ارتباط با مرگ کریستی مانزانرس در کشتی تفریحی Emerald Princess در سواحل جنوب شرقی آلاسکا اعتراف کرد.
بر اساس انتشار خبری از وزارت دادگستری ایالات متحده، این زوج اهل سانتا کلارا، یوتا، در شب ۲۴ ژوئیه ۲۰۱۷، در حالی که با دختران و اعضای خانواده ی پر جمعیت خود در سفر دریایی بودند، با هم مشاجره ای داشتند.
او گفت که می خواهد طلاق بگیرد و به شوهرش گفت که کشتی را در جونو پیاده کند و به خانه اشان در ایالت یوتا برود. در بیانیه خبری آمده است که کنت مانزانرس به دو دختر گفت که اتاق را ترک کنند و آنها با اقوامشان به اتاق مجاور رفتند.
بر اساس این خبر، دختران پس از شنیدن فریاد از اتاق، به بالکن قایق رفتند و پدرشان را دیدند که مادرشان را روی تخت آویزان کرده و با مشت‌هایش به سر او می‌زند.
نیروهای امنیتی و پزشکی وارد شدند و سعی کردند کریستی مانزانرس را نجات دهند، اما موفق نشدند. در این بیانیه آمده است که کریستی مانزانرس بر اثر ضربه شدید به صورت و سرش درگذشت.
این پرونده تحت صلاحیت قضایی فدرال قرار گرفت زیرا قتل زمانی رخ داد که کشتی در آب های ایالات متحده بود. مانزانرس از زمان دستگیری تا مرگ در بازداشت به سر می برد.

ترجمه از سایت CNN 

دیدگاهتان را بنویسید