به گزارش CNN فارسی، فورد و غریبی در روز ۲ آوریل مصادف با ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ در ورزشگاه ۲۰ هزار نفری O2 لندن برابر هم مبارزه خواهند کرد. این مبارزه ی بزرگ که قرار بود خیلی قبل تر و در سال ۲۰۱۸ انجام شود حالا در آوریل ۲۰۲۲ به وقوع خواهد پیوست.

مارتین فورد که اهل کشور بریتانیا است، در مصاحبه ی جدید خود با دیلی استار اسپورت قول داد سجاد غریبی را در مسابقه بوکس سنگین وزن با قاطعیت شکست دهد و از رقیبش خواست ابتدا «شلوار بزرگ» خود را بپوشد.

فورد در روز ۲ آوریل در ورزشگاه O۲ Arena با سجاد غریبی دیدار خواهد کرد که این مبارزه با توجه به وزن دو ورزشکار «سنگین‌ ترین مبارزه سنگین وزن جهان» لقب گرفته است.

فورد ۳۹ ساله و غریبی ۳۰ ساله، تجربه ی قبلی مبارزه در رینگ بوکس را ندارند، اما بدنساز بریتانیایی سابقه ی تمرین در هنرهای رزمی ترکیبی دارد.

حضور در شبکه‌ های اجتماعی، فورد را به یک ستاره ی شناخته‌ شده در سرتاسر جهان تبدیل کرده است، اما اکنون به دنبال آن است که مبارزات حرفه‌ ای را نیز به فعالیت های خود اضافه کند. او در مصاحبه با دیلی استار، شب سختی را برای رقیب ایرانی خود پیش‌ بینی کرد.

فورد درباره ی مبارزه ی خود با سجاد غریبی گفت: «من فکر می‌ کنم این رویداد او را تحت تأثیر قرار خواهد داد. اگر بخواهم پیش‌ بینی کنم، دست‌ ها را بالا می‌ برد و فقط شروع به تاب خوردن می‌ کند، که بسیار ساده است. من به این نگاه نمی‌ کنم که این مرد به اینجا آمده و چه برنامه‌ ای دارد. کار خودم را می‌ کنم. این واقعاً یک مبارزه مطلق است و صادقانه بگویم، صرفاً برای اینکه او را ساکت کنم.»

فورد اعتراف کرد که برنامه ی غذایی خود را از مصرف پروتئین و چربی زیاد به رژیم غذایی مبتنی بر کربوهیدرات تغییر داده است، اما همچنان بین ۵۵۰۰ تا ۷۰۰۰ کالری در روز مصرف می‌ کند.

هنگامی که از او پرسیده شد که آیا فیلم‌ های رقیبش را تجزیه و تحلیل کرده است، فورد پاسخ داد: «صادقانه بگویم چه چیزی برای تجزیه و تحلیل وجود دارد؟ یک مقدار مسخره و شرم‌ آور است. او یا فقط ویدئوهایی را منتشر می کند تا سعی کند من را گول بزند که واقعاً درست تمرین نمی‌ کند، یا واقعاً معتقد است که راه به جلو ضربه زدن به شکم با یک تکه چوب است. هیچ ترسی از او ندارم.»

فورد مجدداً تأکید کرد که همه چیز برای رویدادی که توسط Boxstar Celebrity Boxing تبلیغ می‌ شود امضا و مهر شده است. این بدنساز در همین رابطه گفت: «تا زمانی که او نترسد و شلوارش را بپوشد، این مبارزه برگزار می‌ شود.»

مارتین فورد کیست؟

مارتین فورد بدنساز و بازیگر اهل انگلیس است. او هم اکنون ۳۹ ساله و متاهل است و یک دختر دارد. فورد به خاطر هیبت ترسناکش شهرت دارد. قد او ۲۰۳ سانتی متر و وزنش حدود ۱۴۰ کیلوگرم است.

فورد در کودکی کریکت بازی می کرد و در آن مهارت قابل توجهی داشت. اما مصدومیت شدیدش در این ورزش در همان اوان نوجوانی باعث شد عشق و علاقه اش را به این ورزش از دست بدهد.

این پست دارای یک دیدگاه است

  1. علی

    صلیبی های حرومزاده یکی یدونه نطفه تو شکم ناموستون و تو پشت خودتون خواهیم کاشت

دیدگاهتان را بنویسید