به گزارش CNN فارسی ، در عرض دو ماه ، این زوج ازدواج کردند ، با هم زندگی کردند و یک زندگی به ظاهر شاد را در شهر موکو کیوتو آغاز کردند و برای جشن سال نو کیک برنج درست کردند.

در ۲۸ دسامبر ، او چهارمین و آخرین قربانی قاتل “بیوه سیاه” ژاپن شد.
چیساکو کاخی ، ۷۴ ساله ، به جرم قتل سه شریک عاشقانه و تلاش برای قتل چهارم ، در اعدام است.

قتل ها در سال ۲۰۰۷ ، زمانی که او ۶۱ ساله بود شروع شد ، اما او از شک و تردید فرار کرد تا اینکه مرگ ایسائو کاخی باعث تحقیقات پلیس شد که منجر به دستگیری وی در سال ۲۰۱۴ شد.
در سال ۲۰۱۷ ، وی پس از یکی از طولانی ترین محاکمات ژاپن به اعدام محکوم شد. درخواست تجدید نظر برای لغو حکم در ماه ژوئن به نتیجه نرسید.

به گفته پخش کننده عمومی NHK ، قاضی در حکم ژوئن گفت: “او از یک آژانس همسریابی برای آشنایی یکی پس از دیگری با قربانیان سالمند استفاده کرد و آنها را مسموم کرد.”
این یک جنایت بی رحمانه است که بر اساس یک قصد قاتلانه و قوی طراحی شده است. “

این پرونده ژاپن را به تسخیر خود درآورد و خطرات احتمالی آنلاین برای افراد مسن آسیب پذیر در برابر کلاهبرداری های عاشقانه را نشان داد.

و همچنین باعث شده است که این کشور سوال کند که چرا یک زن در سالهای آخر زندگیش شروع به کشتن مردانی می کند که ادعا می کرد آنها را دوست دارد.

به گزارش آساهی نیوز ، وابسته به CNN ، کاخی متولد منطقه جنوبی ساگا در ژاپن است و در یک کارخانه چاپ کار می کرد و در سال ۱۹۶۹ ، هنگامی که ۲۳ ساله بود ، با اولین همسر خود ازدواج کرد.البته اطلاعات کمی درباره زندگی شخصی چیساکو کاخی ملقب به بیوه سیاه در دسترس عموم است.

ترجمه از سایت CNN

دیدگاهتان را بنویسید