قیمت طلا همچنان با قیمت زیاد هزار و هشتصد دلار معامله می ‌شود، هنوز نبرد با ویروس کرونا به پایان نرسیده است و بهبود جهانی با سویه دلتا ویروس کرونا که می ‌تواند قرنطینه جدید ایجاد بکند ، تحت تاثیر قرار گیرد. طلا یک دارایی امن محسوب می ‌شود و در صورت بد تر شدن وضعیت همه ‌گیری ، یعنی وقتی سرمایه‌ گذاران به دنبال مکان های امن ‌تری برای سرمایه ‌گذاری پول خود هستند، قیمت طلا افزایش می یابد.

با این وجود ، بازار سهام ایالات ‌متحده همچنان به رکورد های جدید بهتر نسبت به پیش‌ بینی درآمد سه ماهه دوم و علائم احیا اقتصادی با زیاد شدن ریسک سرمایه ‌گذاران دامن زده است. اقتصاد ایالات‌ متحده همچنان عملکرد خوبی دارد اما جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو ایالات‌ متحده گفت: فدرال رزرو قبل از تغییر سیاست پولی هنوز در انتظار بهبودی است.

قیمت طلا در هفته کاهش یافته است اما اگر وضعیت بیماری پاندمی بدتر شود ، سناریوی قیمت طلا قطعا بهتر خواهد بود. افرادی که علاقه آنان سرمایه‌ گذاری در محصول هایی مانند طلا است ، باید در نظر بگیرند که اگر بانک فدرال همچنان سیاست پولی را بدون تغییر حفظ کند و نرخ بهره را زود تر افزایش ندهد، این محصول همچنان سود آور خواهد بود.

۱۷۵۰ دلار و ۱۷۰۰ دلار است. ۱۸۳۰، ۱۸۵۰ و ۱۹۰۰ دلار سطح مقاومت را نشان می ‌دهند . اگر قیمت به زیر ۱۷۵۰۰ دلار برسد ، نشانه ‌ای از فروش است و مسیری برای معامله با قیمت ۱۷۰۰ دلار خواهد بود. از طرف دیگر، اگر قیمت به بالای ۱۸۳۰ دلار برسد نشانه ‌ای برای معاملات طلا خواهد بود و مسیری به ۱۸۵۰ دلار است.

احتمال ریسک ‌پذیری در آگوست ۲۰۲۱ حاکم خواهد بود و اگر قیمت به بالای ۱۸۳۰ دلار برسد ، هدف آینده می ‌تواند مقاومت در حدود ۱۸۵۰ دلار باشد . قیمت طلا در این هفته بالاتر از سطح ۱۸۰۰ دلار باقی ماند ، البته با وجود نگرانی از ضربه اقتصادی احتمالی سویه دلتا ویروس کرونا، طلا می ‌تواند به پیشرفت بالا تر دست یابد.

در کل با این نوساناتی که ویروس کرونا موجب آن بوده ، خریدن این کالا اکنون ریسک می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید