پنجمین مرحله پیش فروش حداکثر یک ساله محصولات ایران خودرو در همین امسال در حالی شروع و اجرا می شود که ثبت نام مرحله قبلی حدود دو هفته پیش ( ۲۰ تیر ماه ) با عرضه پنج محصول برگزار شد.

ایران خودرو در آستانه شروع شدن عید سعید غدیر خم ، ثبت نام برای مرحله جدید پیش فروش با موعد تحویل حداکثر یک ساله پنج محصول رانا پلاس ، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای ، دنا پلاس توربو شارژ دستی و اتوماتیک و سورن پلاس را از امروز چهارشنبه ، آغاز کرده است و به مدت چهار روز به اجرا می گذارد. موعد تحویل تمامی خودرو ها از خرداد تا مرداد ماه سال ۱۴۰۱ و مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد منتخبان تعیین شده است.

به یاد داشته باشید که متقضیان ، قبل از قرعه کشی و تعیین برندگان این مرحله از پیش فروش ، واریز وجهی نخواهند داشت. جدیدا نیز این گروه صنعتی ، اطلاعیه ای را در راستای مسئولیت‌ های اجتماعی خود و آگاهی قسمتی به مشتریان و متقاضیان خرید خودرو صادر کرد که ضمن آن به مشتریان و متقضیان خودرو نسبت به روش های متنوع و جدید کلاهبرداری در بازار خودرو هشدار داد.

شرایط ثبت نام و محدودیت های فروش همچون اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی ، حداقل فاصله ۴۸ ماهه از خرید از شرکت های ایران خودرو و سایپا ، ثبت نام همزمان در دو شرکت مذکور ، عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی ، گواهی نامه معتبر ، شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و غیره اعمال خواهند شد.

همچنین امکان صلح و نقل و انتقال خودرو ، حتی به صورت وکالتی مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد ، ثبت‌ نام برای مشتریان حقوقی آسان نخواهد بود ، کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه دوم توسط متقاضی انتخاب می ‌شود، می ‌باید با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد و گارانتی خودرو نیز بعد از پنج ماه از زمان تحویل خودرو در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌شود . ضمن اینکه در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

دیدگاهتان را بنویسید