به گزارش CNN فارسی ،سرمایه گذاران زمینه ی ارز دیجیتال در اواخر روز پنج شنبه گفتند: “قبل از سرمایه گذاری در یک صندوق که قراردادهای آینده بیتکوین را نگه می دارد، اطمینان حاصل کنید که شما با دقت، خطرات و مزایای بالقوه این سرمایه گذاری را در نظر می گیرید.”
شرکت های سرمایه گذاری متعدد، از جمله ProShares، Invesco، Vaneck و Galaxy Digital  برای سرمایه گذاری در ETF بیتکوین ها شرکت کرده اند.
Bitcoin ETFS راهی برای سرمایه گذاران فردی است که نمی خواهند با مشکلات استخراج دست و پنجه نرم کنند – به عنوان مثال  استفاده از یک سخت افزار فانتزی برای حل مشکلات پیچیده ریاضی که یک بیت کوین جدید ایجاد می کنند و این کار برای دسترسی به راه های دیگر و برای خرید و فروش ارز دیجیتال است.
Bitcoin Bulls منتظر شرکت SEC بوده اند تا یکی را تأیید کنند، بیت کوین امیدوار است که داشتن ETF آن را حتی برای سرمایه گذاران عادی​برای خرید رمزنگاری آسان تر کند.
کریس کلاین، افسر عامل اصلی و یکی از بنیانگذاران Bitcoin IRA، گفت: “به نظر می رسد که تنظیم کننده ها به زودی نسخه ای از Crypto ETF را تایید خواهند کرد.
کارگزاران  Coinbase و Robinhood اجازه دارند تا معاملات Bitcoin را انجام دهند، و همچنین چندین ETF در حال حاضر وجود دارد که برای سرمایه گذاری در شرکت های وابسته به رمزنگاری و فناوری Blockchain(بلاک چین) است.
این ماه برای بیتکوین بسیار چالش برانگیز بوده است. ارزشمندترین شرکت ارز دیجیتال در هفته گذشته به میزان حدودی ۵۰،۰۰۰ دلار برای اولین بار در چهار هفته افزایش یافته است و به سرعت از مرز ۵۵،۰۰۰ دلار گذشته است.

ترجمه از سایت CNN 

دیدگاهتان را بنویسید