در ادامه روند افزایش ابتلا به کرونا در آمریکا و برای جلوگیری از اوج گرفتن مجدد بیماری کرونا در این کشور اینبار شبکه رسانه ای سی ان ان انگلیسی در اقدامی قاطع اقدام به اخراج کارمندان خود که در برابر تزریق واکسن کرونا مقاوت میکنند کرد.

نام این ۳ کارمند محرمانه بوده ، اما شبکه خبری سی‌ان‌ان آمریکا سه کارمند خود را به دلیل آن که بدون زدن واکسن کرونا به دفتر این شبکه آمده بودند، اخراج کرده است.

این یکی از اولین نمونه‌های اخراج کارکنان یک شرکت آمریکایی به دلیل نقض مقررات مربوط به واکسیناسیون است.

بسیاری از شرکت‌های بزرگ از جمله فیسبوک و گوگل گفته‌اند هر زمان که دفاتر آن‌ها در ماه‌های آتی به طور کامل بازگشایی شد، از کارکنانشان خواهند خواست تا در مقابل کووید واکسینه شوند.

جف زوکر، رئیس شبکه خبری سی‌ان‌ان، اخراج کارکنان این شبکه را در روز گذشته در یادداشتی عنوان کرد که به رویت چندین رسانه آمریکایی رسیده است.

در این یادداشت گفته شده که واکسیناسیون برای هر کسی که از محل وقوع رویدادها گزارش می‌دهد، یا با سایر کارکنان کار می‌کند و یا به یکی از دفاتر این شبکه خبری می‌رود، اجباری است.

آقای زوکر همچنین گفته: “بگذارید واضح بگویم، سیاست ما در این مورد هیچ چیزی را تحمل نمی‌کند.”

در آمریکا با توجه به کاهش چشمگیر مرگ و میر بر اثر کرونا و موفقیت های کم نظیر این کشور پرجمعیت در مهار کرونا سخت گیری ها برای افرادی که واکسن نمیزنند روز به روز بیشتر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید