رسانه های محلی گزارش دادند که یک دادگاه در کشور سنگاپور , روز چهارشنبه یک مرد انگلیسی را به شش هفته زندان محکوم کرد ، زیرا وی با امتناع از پوشیدن ماسک صورت در ملاء عام پروتکل های کرونا را نقض کرد.

در ماه فوریه ، یک دادگاه سنگاپوری یک مرد انگلیسی را پس از اینکه به طور مخفیانه ای از اتاق هتلش در حین زمان قرنظینه اش خارج شد تا نامزدش را ببیند، به دو هفته زندان محکوم کرد.

بنجامین گلین ،مرد ۴۰ ساله انگلیسی ، به دلیل عدم استفاده از ماسک در قطار در ماه می و در جلسه ی دادگاه در ماه ژوئیه و همچنین ایجاد مزاحمت عمومی و استفاده از کلمات تهدید آمیز علیه کارکنان دولت ، به چهار اتهام مجرم شناخته شد.
گلین پیش تر تحت ارزیابی روانی قرار گرفته بود که توسط قاضی در نتیجه رفتار و اظهارات وی در دادگاه انجام شد.
به نقل از رسانه CNA ، وی روز چهارشنبه از دادگاه خواست آنچه را که خودش “اتهامات غیرقانونی” نامیده است کنار بگذارد و خواستار بازگرداندن گذرنامه اش شد تا بتواند به بریتانیا برود و در کنار خانواده اش باشد.

به نقل از قاضی ، گلین “کاملاً گمراه” است و معتقد است که وی از قوانین سنگاپور در مورد استفاده از ماسک معاف است چراکه او یک توریست محسوب می شود.
گلین نماینده خود در دادگاه بود و وکیلی نگرفته بود و تماس ها و پیامک های رویترز به تلفن او روز چهارشنبه بی پاسخ ماند.
قطب تجاری آسیا, کشور مالزی , به دلیل اجرای قوانین سخت شهرت دارد و دیگران را به دلیل نقض قوانین کووید -۱۹ زندانی و جریمه کرده است. همچنین مجوز کار برخی از خارجی ها به دلیل نقض قوانین لغو کرده اند.این کشور شیوع ویروس کرونا را تحت کنترل خود نگه داشته است ، این اتفاق تا حدی به دلیل اعمال یا اقدامات سختگیرانه آن افتاده است.

دیدگاهتان را بنویسید