در پی افشاگری ‌های یکتا پرس ، ظاهرا روز پیش مسعود خاتونی با مرخصی چهارده روزه برای سفر به قطر ، ایران را ترک کرده است که با توجه به این شرایط حساسی که اکنون ایجاد شده است ، نیاز به نظارت سازمان بازرسی می باشد که در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند ، که مرخصی خاتونی ، خاطره خروج خاوری را برای مردم ایران زنده نکند.

قائدتا هم چنین خروجی در این شرایط حساس کنونی برای افکار عمومی سوال بر انگیز است . روز پیش هم حسین زاده مدیر عامل بانک ملی در لایو اینستاگرام در صفحه شخصی به همراه معاونان خود درباره ی موضوع های مختلف به اصطلاح با همکاران بانکی خود صحبت کرد . هر چند مدیر عامل بخش کامنت‌ ها را فورا بست و اجازه آن را نداد تا همکاران او در بانک ملی با مدیرعامل خود صحبت کنند ، اما نکته قابل توجه غیبت خاتونی در این جلسه بود.

معاون بخش انفورماتیک بانک ملی ، ایران را به مدت چهار ده روز ترک کرد که امیدوار هستیم با نظارت گروه‌ های بازرسی این مرخصی دائمی نشود . اخباری هم به گوش می ‌رسد که سازمان بازرسی هم اکنون در بانک ملی در حال بررسی بعضی از اقدامات پشت پرده می باشد و برخی از این پرونده‌ ها هم دلیل دستگیری تعدادی از مدیران بانک ملی شده است.

سفر ناگهانی و بسیار مشکوک خاتونی هم این شائبه را ایجاد می ‌کند که این احتمال وجود دارد که این شخص قصد بازگشت به ایران را نداشته باشد ؟ دقیقا پس از افشاگری ‌های اخیر ، چرا خاتونی به سرعت تصمیم گرفت قطر که یک کشور تراتزیت و مناسب برای مهاجرت به سایر کشور‌های اروپایی است ، را انتخاب کند؟!

باید دید این کار معاون بانک ملی ایران چه معنایی دارد و آیا ممکن است به ایران باز نگردد؟

دیدگاهتان را بنویسید