به گزارش CNN فارسی ، محل حمام کردن روی پشت بام در Address Beach Resort که به تازگی افتتاح شده است، در ماه مارس به عنوان بلندترین استخر بینهایت جهان در داخل یک ساختمان نامگذاری شده و دارای ارتفاع ۲۹۳٫۹۰۶ متری (۹۶۴ فوت و ۳٫۱ اینچ) است.
ارتفاع آن حدود نه دهم برج ایفل است.
این استخر با ۹۴٫۸۴ متر طول و ۱۶٫۵ متر عرض، تقریباً دو برابر طول یک استخر در اندازه استخرهای مسابقه المپیک است.
اگرچه مهمانان ممکن است بخواهند بین شنای خود استراحت کنند و فقط از مناظر پانوراما چرخ و فلک کاملاً جدید در دبی – بلندترین چرخ و فلک جهان – و ماسه های سفید ساحل جمیرا لذت ببرند.

این استخر فقط برای مهمانان ۲۱ ساله و بالاتر باز است، اما می‌توانید با رزرو میز در رستوران روی پشت بام مجاور،با نام Zeta Seventy Seven، مناظر را بدون الزاما پوشیدن لباس شنا و ورود به استخر ببینید. رستوران آسیایی فیوژن به این دلیل نامگذاری شده است که آن و استخر هر دو در طبقه ۷۷ هتل قرار دارند.

هر چند همه ی اینها قابل توجه است، این حتی تنها رکورد جهانی گینس نیست که در این استراحتگاه ثبت شده است. چراکه مناظر چشمگیر محدود به مناظر در سطوح بالا نیستند.
Address Beach Resort، همراه با Address Beach Residences، در مجموعه ای از دو برج که پایه ی منطقه محسوب میشوند و  توسط یک پل معلق به هم متصل شده اند، قرار دارد.
پل اسکای، که خانه آپارتمان های لوکس است، در ارتفاع ۲۹۴٫۳۶ متری (۹۶۵٫۷ فوت) مرتفع ترین  پل معلق جهان است.
این ملک ساحلی، معروف به دروازه جمیرا، در دسامبر ۲۰۲۰ افتتاح شد و یکی دیگر از معماری های برجسته رو به افق شلوغ جمیرا است.
به هر حال، اغلب ممکن است احساس کنید که یک جاذبه توریستی جرأت ندارد درهای خود را در امارت باز کند بدون اینکه حداقل یک ادعای رکوردشکنی برای نام خود داشته باشد.
فدریکو روتا، معاون مدیر عامل هلدینگ العین، درباره این برد های منظم گفت: “با وفادار ماندن به عهد خود برای توسعه پروژه های شاخص، ما مفتخریم که دو عنوان رکورد جهانی گینس با پروژه ی Address Beach Resort ثبت کردیم. با پیشرفته ترین ساخت و ساز هنری و امکانات پیشگامانه، این توسعه استانداردهای جدیدی را در سبک زندگی لوکس و مهمان نوازی ایجاد کرده است.

ترجمه از سایت CNN 

دیدگاهتان را بنویسید