به گزارش CNN فارسی , در مورد وضعیت فعلی طوفان ،که در حال حاضر که رسماً به اوج فصل رسیده ایم ، به نظر می رسد نیمه دوم هیچ نشانه ای از کاهش سرعت را نشان نمی دهد.
نیکلاس می تواند یکی از آن طوفان ها باشد. فقط چند هفته پیش ،در شمال شرقی باران شدیدی را تجربه کردیم – و این فقط بقایای طوفان آیدا بود.
نیکلاس یک طوفان گرمسیری است که می تواند سیل فاجعه باری را در بخش هایی از سواحل تگزاس و لوئیزیانا به ارمغان بیاورد. از این تصویر ماهواره ای در میابید که  عرشه ابر نیکلاس در حال حاضر بیش از بخش هایی از تگزاس و لوئیزیانا را در بر گرفته است.

اگر در تگزاس یا لوئیزیانا هستید ، در صورت کم بودن پهنای باند ، سایت lite CNN را برای بررسی وقایع نشانه گذاری کنید.

وقتی طوفان هایی مانند نیکلاس دست به دست هم نمی دهند و سازماندهی نمی شوند ، یافتن مرکز گردش در طوفان دشوار می شود.
با این طوفان ، کار حتی سخت تر شده است. مرکز همچنان در حال فروپاشی و اصلاح است ، در مواقعی حتی ۹۰ تا ۱۰۰ مایلی از آخرین موقعیت خود!

این امر پیش بینی اینکه طوفان به کجا می رسد – و کجا ممکن است بیشترین خسارت را داشته باشد – دشوارتر می کند.
صبح امروز ، مرکز طوفان بیش از ۱۰۰ مایل از محل قبلی خود فاصله گرفت
شکارچیان طوفان در حال حاضر برای بررسی این طوفان در راه هستند. اما با توجه به اینکه نیکلاس با تشکیل هر مرکز جدید به ساحل نزدیک تر می شود ، ناگزیر فرود این طوفان زودهنگام رخ می دهد.
مرکز کنترل طوفان ها می گوید: “همچنان انتظار می رود این طوفان تقویت شود تا زمانیکه نیکولاس به حرکت خود بر روی آب های کمی گرمتر خلیج ادامه دهد”. “این احتمال وجود دارد که نیکلاس درست قبل از فرود به یک طوفان بزرگ تبدیل شود.”
نیکلاس یک طوفان گرمسیری ۶۰ مایل در ساعت است و با سرعت ۱۲ مایل در ساعت به سمت شمال حرکت می کند. سرعت آن از صبح امروز کمی افزایش یافته است. با این حال ، انتظار می رود طوفان در چند روز آینده بسیار کند حرکت کند.

ترجمه از وبسایت خبری CNN

دیدگاهتان را بنویسید