به گزارش CNN فارسی ، رستوران ستاره‌دار میشلن در شمال انگلستان که در ساختمانی متعلق به قرن چهاردهم قرار دارد، پس از آتش‌گرفتن سقف کاهگلی‌اش، آسیب زیادی دیده است.
مسافرخانه ستاره در هاروم در ساعت ۱۰:۱۳ شب آتش گرفت. به گزارش سرویس نجات و آتش نشانی یورکشایر شمالی، چهارشنبه به وقت محلی (۵٫۱۳ بعد از ظهر به وقت شرقی)
این رستوران که در روستای هاروم در شهرستان یورکشایر شمالی واقع شده است، در مورد این حادثه در شبکه های اجتماعی مطلبی منتشر کرد.

این رستوران در یک پست فیسبوکی نوشت: «ما از اینکه به همه اطلاع می دهیم که در رستوران و میخانه ما آتش سوزی رخ داده است که در طول شب در حال سوختن بوده است، ویران شده ایم و خوشبختانه به کسی آسیبی نرسیده است».
در یکی از توئیت‌ها که شامل ویدیوی کوتاهی از تلاش آتش‌نشانان برای مهار شعله‌ها می‌شود، آمده است: «تاکنون یک شب طولانی بوده است… می‌ترسم برای مدتی در باز نباشیم زیرا خاکستر شده‌ایم». .

بر اساس بیانیه ای، گروه های آتش نشانی از خدمات آتش نشانی و نجات یورکشایر شمالی از ۹ ماشین آتش نشانی، یک سکوی نردبان هوایی و سایر تجهیزات برای مقابله با آتش استفاده کردند.
آتش سوزی در سقف کاهگلی ساختمان خسارت زیادی به سقف و فضای پشت بام وارد کرد.
خدمه تلاش زیادی کردند تا از گسترش آتش در سراسر سقف کاهگلی جلوگیری کنند، یعنی یک سر سقف و طبقه همکف از آتش نجات یافتند.
سرویس تأیید کرد که همه سرنشینان در زمان رسیدن خدمه خارج از ملک بودند. علت آتش سوزی هنوز مشخص نیست.

اندرو پرن مالک آن به رادیو یورک بی بی سی گفت که این ملک “هیچ شانسی” در زمان وقوع آتش سوزی نداشت.
پرن از ساختمان که به سختی جلوی اشک هایش را گرفت، گفت: «این خیلی معنی دارد.
پرن گفت احتمالاً حدود یک سال طول خواهد کشید تا منطقه غذاخوری اصلی دوباره باز شود.
مسافرخانه استار در هاروم در حاشیه پارک ملی نورث یورک مورز قرار دارد. این رستوران یک ستاره از راهنمای میشلین دریافت کرد، که “احساس مجلل” رستوران را به همراه یک “بار شخصیت” که شبیه یک میخانه محلی است ستایش کرد.
ترجمه از سایت CNN

دیدگاهتان را بنویسید