به گزارش CNN فارسی روح الله متفکر آزاد در نشست علني امروز (سه‌شنبه) مجلس شوراي اسلامي، تذکرات کتبي نمايندگان خطاب به مسئولان اجرايي کشور را به شرح زير قرائت کرد:

تذکر احمد راستينه هفشجاني نماينده شهرکرد به همراه ۴۷ نفر از نمايندگان به وزير نفت در خصوص لزوم رسيدگي به مشکلات جدي کارگران زيرمجموعه پالايشگاه ها و پتروشيمي ها.

تذکر اميرقلي جعفري بروجني نماينده بروجن به وزير نيرو در رابطه با ضرورت تکميل طرح آبرساني جهت تامين آب شرب ۴۵۰ هزار نفر از مردم استان چهارمحال و بختياري.

تذکر زهره الهيان نماينده تهران، شميرانات، ري، اسلامشهر و پرديس به همراه ۵۱ نفر از نمايندگان به وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در خصوص لزوم تسريع در توزيع واکسن با توجه به ظرفيت توليد چند ميليوني واکسن داخلي در ماه.

تذکر کمال حسين پور نماينده پيرانشهر و سردشت به وزير راه و شهرسازي و نيرو درباره ضرورت بهسازي، تعريض، لکه گيري و اصلاح پيچ هاي خطرناک محورهاي مواصلاتي پيرانشهر به سردشت. همچنين در تذکري به وزير نيرو در خصوص ضرورت تسريع در رسيدگي به مشکلات فاضلاب سردشت.

تذکر رسول فرخي ميکال نماينده لاهيجان و سياهکل به همراه ۴۱ نفر از نمايندگان به رئيس جمهور در خصوص لزوم حل مشکل جذب آموزش دهندگان تک نفره نهضت سوادآموزي. همچنين در تذکري به همراه ۱۷ نفر از نمايندگان به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، همچنين به همراه ۲۱ نفر از نمايندگان به وزير ميراث فرهنگي و گردشگري درباره ضرورت افزايش توجه به ميراث فرهنگي و گردشگري و صنايع دستي به خصوص در شهرستان هاي لاهيجان و سياهکل، همچنين در تذکري به همراه ۱۵ نفر از نمايندگان به وزير راه و شهرسازي لزوم تسريع در اجراي مصوبه براي تامين روشنايي جاده گردشگري سياهکل به ديلمان، همچنين در تذکري به همراه ۲۷ نفر از نمايندگان به وزير کار در خصوص ضرورت لحاظ  طرح کشاورزي در جذب مشاغل و ايجاد تدابير لازم جهت پرداخت حق بيمه اجباري براي کشاورزان.

تذکر موسي احمدي نماينده دير به وزير ورزش درباره ضرورت تکميل و تجهيز سالن ورزشي در شهرستان هاي دير و کنگان و جم و عسلويه.

دیدگاهتان را بنویسید