به گزارش CNN فارسی ،دینکار موکنه ، افسر  پلیس مانداپا در شهر دومبیولی ، که در همسایگی بمبئی در ایالت ماهاراشترا قرار دارد ، گفت که قربانی اولین بار در ۲۹ ژانویه سال جاری مورد تجاوز قرار گرفت.

موکن گفت ، تجاوز فیلمبرداری شد و سپس از ویدیو برای اخاذی مکرر در هشت ماه آینده استفاده شد. گفته می شود او در مجموع توسط ۳۳ مجرم ، از جمله دو نوجوان مورد تجاوز قرار گرفته است و این آزار تا این هفته ادامه داشته است.

موکنه روز جمعه به سی ان ان گفت وقتی خانواده او – كه تاكنون هیچ اطلاعی از آنچه در حال رخ دادن بود – دریافتند ، قربانی را چهارشنبه به ایستگاه پلیس آوردند و شكایت كردند.
این ۲۶ مرد تحت قانون کیفری کشور و به طور جداگانه تحت قانون حمایت از کودکان در برابر جرایم جنسی (POCSO) ، که مجازات های شدیدتری برای حبس طولانی مدت دارد ، دستگیر شدند.

 

پلیس دومبیولی هنوز در جستجوی هفت مرد باقی مانده است که متهم هستند.

این حادثه آخرین مورد در تعداد زیادی از موارد تجاوز جنسی و جنجال هایی است که ملت را وحشت زده کرده و بار دیگر مشکل مداوم آن با تجاوز جنسی را برجسته کرده است.
تنها دو هفته پیش ، زنی که ادعا می شد در بمبئی مورد تجاوز قرار گرفته است ، پس از آنکه بیهوش در داخل یک مینی بوس باز افتاده بود ، به دلیل جراحات جان خود را از دست داد. فعالان می گویند این پرونده شباهت قابل توجهی به تجاوز گروهی وحشیانه و قتل دانشجویی در سال ۲۰۱۲ دارد که اعتراضات گسترده مردمی را برانگیخت.

و ماه گذشته ، یک دختر ۹ ساله در پایتخت دهلی مورد تجاوز گروهی قرار گرفت و به قتل رسید. چهار مرد ، از جمله یک کشیش هندو ، متهم به دخالت در مرگ وی شده اند.

از زمان اعتراضات ۲۰۱۲ ، هنگامی که میلیون ها زن خواستار قوانین و حمایت های شدیدتر از زنان شدند ، دولت قوانین جدید و مجازات های سخت تری را وضع کرده است. اما ، به گفته فعالان ، این مشکل همچنان ادامه دارد ، ناشی از مشکلات گزارشگری ، اجرای ضعیف مقامات ، ریشه عمیق نابرابری جنسیتی و تبعیض طبقه ای.
ترجمه از سایت CNN

دیدگاهتان را بنویسید